کد خبر : 1463155 | 01 مهر 1396 ساعت 17:20 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

چند ماه پس از تمدید قرارداد

دیاز، کاپیتان الهلال را اخراج می کند

طبق اعلام رسانه های عربستانی سرمربی آرژانتینی تیم الهلال تصمیم دارد تا یکی از ستاره های تیمش را در فهرست مازاد قرار دهد.

دیاز، کاپیتان الهلال را اخراج می کند

به گزارش "ورزش سه"، منابع خبری عربستانی گزارش می دهند که رامون دیاز سرمربی آرژانتینی الهلال تصمیم دارد تا فصل آینده یاسر القحطانی را در فهرست مازاد باشگاه الهلال قرار دهد. وی که با شبکه عین الیوم مصاحبه می کرد اضافه کرد: هم اکنون وقت دعوا و مجادله نیست. الان زمانی است که باید عناصر غیر مفید را کنار بگذارید و جای آنها را به عناصر مفید بدهید.

 

القحطانی قرارداد دو ساله خود را با الهلالی ها در ماه ژوئن تمدید کرد، اما خبر می رسد که مدیریت باشگاه با دیاز موافق است. به دستور او بازیکن تیمش را کنار می گذارد.

 

دیاز کاپیتان تیمش را در دیدار سه شنبه شب با پرسپولیس از ترکیب کنار گذاشته و در غیاب او از مختار فلاته مهاجم سوم تیم در کنار عمر خریبین سوری و ماتیاس اروگوئه ای بهره خواهد جست. آخرین حضور قحطانی در هفته هشتم لیگ قهرمانان در برابر العین بوده است.

یاسر القحطانی 34 ساله در تابستان 2005 با قراردادی 25 میلیارد تومانی به الهلال پیوست. او در فصل 2011/2012 به العین امارات قرض داده شد.

دیدگاه‌ها