کد خبر : 1463517 | 03 مهر 1396 ساعت 12:45 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

دیاز: هم ما و هم پرسپولیس مستحق فینال هستیم

سرمربی الهلال عربستان با حضور در نشست خبری دیدار برابر پرسپولیس از شرایط و استراتژی خود برای بازی فرداشب مقابل شاگردان برانکو صحبت کرد.

دیاز: هم ما و هم پرسپولیس مستحق فینال هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رامون دیاز که پیش از این در دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر پرسپولیس به تساوی دست یافته، کار دو تیم را در نیمه نهایی سخت خواند. او با حضور در نشست خبری پیش از جدال فرداشب در خصوص شرایط الهلال و این دیدار گفت: دیدار نیمه نهایی سخت خواهد بود. هر دو تیم مستحق راه یابی به فینال هستند. ما از لحاظ فنی و بدنی کاملا برای دیدار با پرسپولیس آماده هستیم.

 

سرمربی آرژانتینی الهلال در خصوص غیبت العابد در این جدال گفت: العابد بازیکن مهمی است؛ امیدواریم به مرحله پایانی لیگ قهرمانان آسیا برسیم. ما بازیکنانی داریم که جای خالی العابد را پر کنیم. در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا همیشه فشار زیادی وجود دارد و ما به این فشارها عادت داریم. ما به آمادگی فنی و روحی بازیکنانمان اطمینان داریم و باید برتری خود را از رقیب در داخل زمین بازی اثبات کنیم.


الهلال با استقبال ویژه اماراتی‌ها امیدوار است در بازی فردا نیز حمایت خوبی از آنها در استادیوم شود. دیاز با اشاره به این مساله گفت: از مردم امارات نیز به خاطر استقبال گرمی که از ما داشتند تقدیر و تشکر می کنم. ما در ابوظبی خیلی احساس راحتی می کنیم. ما در این بازی یک تیم کامل هستیم و تنها یک بازیکن نیستیم. همه بازیکنان اینجا به همراه ما در ابوظبی هستند و کاملا آماده دیدار با پرسپولیس هستند.


رامون دیاز در پایان گفت: من بازی‌هایی از این دست را دوست دارم. ما باید در تمام جوانب آماده باشیم و نباید از سبک بازی همیشگی خودمان دور شویم. هرگز به دلیل نوع فوتبال رقیب، سبک بازیمان را تغییر نمی دهیم. تمرکز ذهنی در این بازی بسیار مهم است، زیرا در این بازی نکات ریز سرنوشت بازی را تغییر می دهند.

دیدگاه‌ها