کد خبر : 1463684 | 04 مهر 1396 ساعت 08:06 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال – سپیدرود؛ بیم و امید برای فرار از بحران

شاید باورش سخت باشد ولی فردا استقلال قعرنشین به مصاف سپیدرود رشت می رود تا با کسب نتیجه در این دیدار بارقه های امید را برای بازگشت به لیگ در دل هوادارانش زنده کند.

استقلال – سپیدرود؛ بیم و امید برای فرار از بحران

به گزارش "ورزش سه"، از فاتح تریم تا کریستوف دام همگی اسامی بزرگی هستند که این روزها برای نشستن روی نیمکت استقلال از آنها یاد می شود اما واقعیت این است که آبی ها فردا باید بدون سرمربی به مصاف سپید رود بروند. هرچند میک درموت مسئولیت فنی استقلال را بر عهده دارد اما اخراج او مقابل ذوب آهن او را از نشستن روی نیمکت تیمش در بازی امروز محروم کرده است؛ در مقابل سپید رود رشتی که از قضا قرمزپوش است، این هفته ها شرایط خوبی دارد و با نتایجی که گرفته روند رو به رشد خود را در پیش گرفته است. آنها بعد از سه باخت پی در پی، در 4 هفته اخیر 2 برد و 2 تساوی ارزشمند به دست آورده و حالا می خواهند مقابل استقلال بحران زده سه امتیاز خانگی را به حساب خود واریز کنند.


بدترین استقلال تاریخ


استقلال آخرین تیم جدول لیگ است و آبی ها وارث  تمامی رکوردهای منفی در این فصل! علیرضا منصوریان با 2 گل زده و یک برد در هفت مسابقه (!) فاجعه ی سیاهی را به نام خود رقم زد و بالاخره از سرمربیگری در استقلال دل کند. مک درموت در روزهای گذشته به تنهایی آبی پوشان را تمرین داده و خوشبین ترین هوادار استقلال هم به موفقیت او رای نمی دهد. در بازی فردا باید منتظر ماند و دید استقلال قعرنشینی که در 4 هفته اخیر سه باخت و یک تساوی را تجربه کرده، برای موفقیت مقابل سپیدرود دست به انقلاب تاکتیکی می زند یا با همان ترکیب بازی های قبل به دنبال کسب نتیجه خواهد بود.


رویای ایرلندی


مک درموت به جز روزبه چشمی سه اخطاره و سیدمهدی رحمتی و مجتبی جباری، همچنان با مصدومیت ستاره‌هایش دردسر بزرگی را پیش رو دارد؛ پژمان منتظری، یعقوب کریمی و سجاد شهباززاده به دلیل مصدومیت به این بازی نرسیدند و امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان نیز به تازگی از بند مصدومیت خارج شده‌اند ولی هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده اند. با این حال هنوز مشخص نیست این مربی چه ترکیبی را به میدان می فرستد. اما آنچه مسلم است اینکه  پیروزی در این بازی خارج از خانه و سخت می‌تواند آنها را در ادامه فصل با توجه به تعطیلات لیگ به مسیر صعودی نزدیک کند و فرصت انتخاب‌های مناسب را نیز فراهم کند.


استقلال در این بازی باید برابر یکی از قدرتمندترین خطوط دفاعی طی هفته‌های اخیر قرار گیرد و این در شرایطی است که با دو گل زده که یکی از آنها توسط مدافع آخرش به ثمر رسیده کار دشواری خواهد بود. مک در خط دفاع تنها حسینی و پادوانی را در اختیار دارد و در پست هافبک دفاعی نیز از نورافکن و باقری استفاده خواهد کرد. حسین حسینی با غیبت مهدی رحمتی، بار دیگر به عنوان کاپیتان استقلال برابر سپیدرود به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها