کد خبر : 1464154 | 05 مهر 1396 ساعت 23:02 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

اتلتیکو 1 - 2 چلسی؛ استادیوم جدید خوش یمن نبود

چلسی در دیداری تماشایی موفق شد 1-2 اتلتیکومادرید را در اسپانیا مغلوب کند.

اتلتیکو 1 - 2 چلسی؛ استادیوم جدید خوش یمن نبود

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری چلسی آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه 5 توسط موراتا به گل برسد؛ اما ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.

 

3 دقیقه بعد بازهم موراتا صاحب فرصت شد اما این بار هم ضربه او تحت فشار گودین راهی به دروازه اتلتیکو نیافت.

 

 

1243927

 

 

در دقیقه 13 چلسی در آستانه زدن گل برتری بود؛ اما ضربه خطرناک هازارد به دیرک دروازه برخورد کرد تا این موقعیت نیز از دست برود.

 

در دقیقه 25، موراتا باز هم بخت مناسبی برای باز کردن دروازه اتلتیکو داشت؛ اما ضربه سر او با عکس العمل فوق العاده اوبلاک همراه بود.

 

اما در دقیقه 38 و بر خلاف جریان بازی، کوکه در محوطه متوقف شد تا اتلتیکو صاحب یک ضربه پنالتی شود و گریزمان آن را تبدیل به گل کند تا میزبان با یک گل از چلسی پیش افتد.

 

 

1243929

 

1243930

 

 

در اواخر نیمه ضربه خطرناک مارکوس آلونسو نیز راهی کرنر شد. اما در اوقات تلف شده موقعیت بسیار خوبی نصیب سائول شد که با بی دقتی او این فرصت نیز از دست رفت تا اتلتیکو نیمه اول را بر برتری 0-1 به پایان برساند.

 

با شروع نیمه دوم، چلسی دامنه حملات خود را افزایش داد و بعد از چند حمله نصفه و نیمه توسط موراتا به گل رسید. روی ارسال دیدنی ادن هازارد، موراتا موفق شد با یک ضربه سر دقیق دروازه اتلتیکو را گشوده و بازی را به تساوی بکشاند.

 

 

1243934

 

1243935

 

 

لحظاتی بعد و باز هم روی پاس هازارد، این بار فابرگاس فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت؛ اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 73 و در نزدیکی محوطه فرصت شوت زدن برای کانته ایجاد شد؛ اما هافبک فرانسوی نیز در باز کردن دروازه اتلتیکو ناکام ماند.

 

اما در ثانیه های پایانی و روی پاس آلونسو، باتشوایی در دهانه دروازه موفق به زدن گل دوم شد تا چلسی در دیداری دشوار اتلتیکو را در مادرید و در اولین بازی اروپایی در استادیوم جدید خود 1-2 مغلوب کند.

دیدگاه‌ها