کد خبر : 1465067 | 11 مهر 1396 ساعت 18:05 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

2 گزینه جدید برای جانشینی مونتلا در میلان

وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان پس از شکست خانگی روسونری از رم، وضعیت خوبی ندارد و احتمال اخراج او دور از ذهن نیست.

2 گزینه جدید برای جانشینی مونتلا در میلان

به گزارش "ورزش سه"، با ثبت سومین شکست میلان در هفت هفته سپری شده از فصل جدید سری A، شایعاتی در خصوص احتمال برکناری وینچنزو مونتلا از سرمربیگری این تیم شنیده می‌شود.

در ابتدا از کارلو آنچلوتی سرمربی اخراجی بایرن مونیخ به عنوان محتمل‌ترین گزینه جانشینی مونتلا نام برده می‌شد که این مرد ایتالیایی آن را تکذیب و اعلام کرده است که تا 10 ماه دیگر قصد ندارد به دنیای فوتبال برگردد.

اکنون از پائولو سوسا سرمربی سابق فیورنتینا و والتر ماتزاری سرمربی پیشین ناپولی و اینتر به عنوان گزینه‌های هدایت روسونری پس از برکناری مونتلا یاد می‌شود.

 

 

1244784

 

 

این در حالیست که مونتلا پس از باخت اخیر میلان جلسه‌ای یک ساعته با ماسیملیانو میرابلی مدیر ورزشی و مارکو فاسونه مدیر اجرایی باشگاه داشته و از آنها برای ادامه فعالیتش رأی اعتماد گرفته است، موضوعی که به صورت علنی هم توسط مسئولان باشگاه اعلام شده است.

 

1200057


 

طبق ادعای مدیاست پرمیوم ایتالیا، باشگاه میلان با سوسا و ماتزاری که فعلا بیکار هستند تماس گرفته است تا در صورت تداوم ناکامی‌های تیم و لزوم برکناری مونتلا زمان زیادی را برای پیدا کردن سرمربی جدید از دست ندهد.

 

در میان این دو نفر اما از سوسا به عنوان گزینه محتمل‌تر یاد می‌شود، چرا که سبک بازی تیم‌هایش بیشتر با پروژه‌ای که میلانی‌ها سعی در اجرای آن دارند همسو است. در همین حال اما احتمال روی کار آمدن ماتزاری هم چندان کم نیست، به خصوص که او توسط فاسونه زمانی که در اینتر فعالیت داشت، استخدام شد.

دیدگاه‌ها