کد خبر : 1465338 | 13 مهر 1396 ساعت 10:24 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

معلوم نیست تا چه زمانی به تکواندو ادامه می دهم

اسبقی: یک پیشکسوت برای بازگشتم پادرمیانی کرد

عضو تیم ملی تکواندو گفت: صحبتی با آقای بی باک نکردم و قرار است وقتی به تهران رسیدم، به اردوی تیم ملی بروم.

اسبقی: یک پیشکسوت برای بازگشتم پادرمیانی کرد

به گزارش "ورزش سه"، تکواندوکار ملی پوش ایران که مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان 2013 را در کارنامه دارد، در ماههای اخیر به دلیل اختلاف با کادرفنی تیم ملی از اردوها دور مانده بود. در نهایت ابتدای هفته جاری با پادرمیانی پیشکسوتان تکواندو، مشکل اسبقی و خدابخشی با مهدی بی باک حل شد و سرمربی تیم ملی به بازگشت آنها رضایت داد.


بهنام اسبقی که هم اکنون خارج از کشور به سر می برد و از هفته آینده به اردوی تیم ملی اضافه می شود، درباره اتفاقات اخیر با خبرنگار "ورزش سه" گفت و گو کرد.


ملی پوش وزن منهای 68 کیلوگرم تکواندو که جزو ورزشکاران دارای رنکینگ محسوب می شود، درباره حل اختلافاتش با مهدی بی باک گفت: از ابتدا هم مشکل خاصی نبود و فقط نیاز بود یکی از بزرگان تکواندو برای بازگشت من و مهدی خدابخشی پادرمیانی کند که در نهایت این اتفاق رخ داد. خدا را شکر که می توانم بار دیگر در اردوی تیم ملی حاضر شوم. دیگر نباید به اتفاقات گذشته فکر کنیم و برای موفقیت در آینده برنامه های زیادی خواهیم داشت.


وی که دوست نداشت نام پیشکسوتی که پادرمیانی کرده فاش شود، در پاسخ به این سوال که چه صحبتی بین او و مهدی بی باک رد و بدل شده، عنوان کرد: من صحبتی با آقای بی باک نکردم و قرار است وقتی به تهران رسیدم، به اردوی تیم ملی بروم و با سرمربی تیم ملی صحبت کنم. من از هفته آینده در اردوی تیم ملی حاضر خواهم شد.


قهرمان سال 2013 تکواندوی جهان درباره میزان آمادگی اش اظهار داشت: در این مدت به صورت شخصی تمرین می کردم. البته وقتی در اردوی تیم ملی حاضر شوم، تمرینات منظم تری خواهم داشت و به مراتب آمادگی بهتری پیدا می کنم.


اسبقی که تا چند ماه دیگر 32 سالگی اش تمام می شود، در پاسخ به این سوال که هدفش را المپیک 2020 قرار داده یا خیر، گفت: اینکه تا چه مسابقات و چه زمانی در تیم ملی تکواندو باشم را فقط خدا می داند. واقعا چیزی مشخص نیست. فعلا برای کمک به تیم ملی کشورم به اردوی تیم ملی می روم و باید دید که می توانم تا کجا ادامه دهم.

دیدگاه‌ها