کد خبر : 1465504 | 13 مهر 1396 ساعت 23:11 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

انگلیس 1-0 اسلوونی؛ صعود سه شیرها به جام جهانی

تیم ملی انگلیس با پیروزی 1-0 مقابل اسلوونی، صعودش به رقابت های جام جهانی 2018 روسیه را قطعی کرد.

انگلیس 1-0 اسلوونی؛ صعود سه شیرها به جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گرت ساوتگیت در این دیدار مقابل اسلوونی کار راحتی نداشتند اما در نهایت با تک گل هری کین توانستند صعودشان به جام جهانی را قطعی کنند.

 

سه شیرها بازی را بهتر آغاز کردند اما دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و هرچند انگلیسی ها بیشتر توپ را در اختیار داشتند اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

 

در دقیقه 25، هندرسون روی یک ضربه آزاد نزدیک بود گل اول بازی را به نام خود ثبت کند اما ضربه او را اوبلاک در اختیار گرفت.

 

در ادامه، روند بازی تغییر خاصی نکرد و انگلیسی ها علی رغم مالکیت بیشتر نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه تیم میهمان ایجاد کنند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم با یک موقعیت بسیار خوب برای اسلوونی آغاز شد. روی یک ارسال عالی از سمت راست، یوکیچ روی تیر دوم بالاتر از چمبرلین ضربه سر را زد اما پیش از اینکه بازیکن دیگری از اسلوونی بتواند ضربه نهایی را بزند، هارت توپ را جمع کرد.

 

برتری اسلوونی برای دقایقی ادامه داشت اما در ادامه بازی متعادل شد. در دقیقه 66، انگلیس می توانست به گل اول برسد اما دخالت پیاپی سزار روی ضربات بازیکنان انگلیس، دروازه اسلوونی را نجات داد.

 

فشار حملات انگلیس با نزدیک تر شدن به پایان بازی، افزایش پیدا می کرد اما در دقیقه 84، چیزی نمانده بود که اسلوونی به گل برتری برسد اما خروج به موقع هارت، مانع از گلزنی تیم میهمان شد.

 

در دقایق پایانی فشار حملات انگلیسی ها بیشتر شد و این تیم سرانجام در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل رسید.

 

روی ارسال کایل واکر از سمت راست بود که هری کین با یک ضربه فرصت طلبانه کار را تمام کرد و انگلیس را پیش انداخت.

 

در ثانیه های پایان بازی اسلوونی تلاش کرد تا گل خورده را جبران کند اما این اتفاق رخ نداد و انگلیس با همان تک گل، صعود به جام جهانی را جشن گرفت.

دیدگاه‌ها