کد خبر : 1465762 | 15 مهر 1396 ساعت 13:28 | 61.5K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت عالیشاه برای بازگشت به پرسپولیس

در شرایطی که اکنون محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی باعث شائبه در خصوص بازگشت دو بازیکن سرباز این تیم شد، رییس کمیته نقل و انتقالات به آن پاسخ داد.

آخرین وضعیت عالیشاه برای بازگشت به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه و احمد نوراللهی، دو بازیکنی بودند که در نیم فصل لیگ شانزدهم با توجه به سربازی از جمع سرخپوشان جدا شدند و راهی تراکتورسازی شدند. در این ارتباط اکنون با توجه به محرومیت پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات طی دو پنجره آتی، این شائبه شکل گرفته که آنها قادر به بازگرداندن امید عالیشاه در پایان خدمت سربازی‌اش نخواهند بود.


در این ارتباط محمودزاده، رییس کمیته نقل و انتقالات می‌گوید: این بازیکن نیم فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و بر این اساس مشکلی برای بازگشت به پرسپولیس نخواهد داشت و بعد از پایان قراردادش می‌تواند بنا به تصمیم باشگاه به این تیم بازگردد.


وی در خصوص احمد نوراللهی دیگر بازیکن پرسپولیس نیز که روزهای پایانی خدمت سربازی‌اش را پشت سر می‌گذارد نیز گفت: این بازیکن نیز طبق مدارک با پرسپولیس قرارداد دارد و می‌تواند بعد از پایان قراردادش به این تیم برگردد.


امید عالیشاه فردا راهی تبریز خواهد شد تا با ارائه مدارک خدمتی خود به لشگر عاشورا باقی مانده خدمت خود را در تمرینات تراکتورسازی حضور یابد. احمد نوراللهی البته با توجه به اینکه نامه عدم نیاز تراکتورسازی را دریافت نکرده در حال حاضر قادر به همراهی این تیم در مسابقات داخلی و لیگ برتر نیست و تنها در لیگ قهرمانان هماهنگی لازم برای حضور در ترکیب سرخپوشان تهرانی را به دست آورده است.

دیدگاه‌ها