کد خبر : 1466021 | 16 مهر 1396 ساعت 18:03 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

باید دیدگاه هایمان را رشد دهیم

جعفر کاشانی: همه می‌خواهند قهرمان را بزنند

جعفر کاشانی که گله مند از حرف هایی که عنوان می کرد به اشتباه از او درباره برانکو گفته اند بود، عصبانی وخسته دل، حرف از جدایی میزد.

جعفر کاشانی: همه می‌خواهند قهرمان را بزنند 

به گزارش "ورزش سه"، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس که عامل عمده موفقیت های زیربنایی باشگاه در 2سال گذشته از حیث تامین ورزشگاه شهید کاظمی برای پرسپولیس وگشودن برخی از راه کارهای مدیریت زیربنایی برای پرسپولیس بوده است می گوید: من مگر حرف بدی زده ام که میگویم تلقی مدیریتی در تیمی که در کورس قهرمانی است با تیمی که قهرمان شده است تفاوت دارد؟


جعفر کاشانی می گوید:پرسپولیس که سال گذشته در کورس قهرمانی بود یک راه و روش مدیریتی و فنی داشت وامروز راه دیگری دارد، امروز همه ما در کارمان باید نگاهی تازه تر داشته باشیم.مگر مهدی طارمی امروز همان مهدی طارمی پارسال است؟ چرا باید از یک چنین قاعده منطقی ساده ای این حرف وحدیث ها را ساخت؟


کاشانی ادامه داد:امروز همه میخواهند پشت این تیم را به خاک بمالند پی مجموعه باشگاه باید روئین تن باشد ودر همه زمینه ها رشد کند، من گفتم ومی گویم برای مواجهه با این شرایط تازه باید قدرت بیشتری داشته باشیم ودر همه موارد تغییرات رو به رشد داشته باشیم از جمله این که باید مثلا در بخش های مدیریت حقوق وامور بین الملل باید چنان تقویت شویم که مشکلات حقوقی که باعث کاهش قدرت واعتبار و ایجاد تضعیف روانی یک تیم می شود برایمان پیش نیاید، باید کاری کنیم که کمتر در بخش های مختلف اشتباه کنیم، درباره برانکو هم اگر چنین گفته باشم منطقی گفته ام که دیدگاه مربی گری او را در زمانی که در کورس قهرمانی بود با شرایط امروز باید تغییر دهیم!

دیدگاه‌ها