کد خبر : 1466360 | 18 مهر 1396 ساعت 11:58 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ ایگور به حواشی گلر شماره یک

پانادیچ: همیشه پشت علیرضا بیرانوند خواهم ماند

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس اکنون تحت فشار انتقادات قرار دارد و مربی دروازه‌بانان این تیم نسبت به حواشی اخیر حول آن پاسخ داد.

پانادیچ: همیشه پشت علیرضا بیرانوند خواهم ماند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که با عملکردی موفق در فصل گذشته یکی از عوامل تاثیرگذار این تیم برای کسب قهرمانی بوده و در پایان فصل نیز جایزه دستکش طلایی فوتبال ایران را از آن خود کرده بود، این روزها به شدت تحت فشار قرار دارد و انتقاداتی نسبت به عملکرد خود می‌بیند. در این زمینه ایگور پانادیچ، مربی کروات دروازه‌بانان پرسپولیس نسبت به این مساله واکنش نشان داد و به حمایت از گلر جوان تیمش پرداخت.


پانادیچ در خصوص دیدار حساس پرسپولیس برابر الهلال و اینکه تصورش از جدال برگشت چه خواهد بود به خبرنگار ما گفت: اکنون باید تنها امید داشت. بازیکنان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند و در تلاش هستند تا هواداران را راضی کنند. امید بزرگترین اتفاق ماست و از کوچکترین فرصت استفاده خواهیم کرد. مسلما اما تفاوت ما چهار گل نخواهد بود و نیست و باید در جدال برگشت نتیجه بگیریم.


مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که از بیرانوند در پایان دیدار با الهلال شد و در واکنش به این سوال که آیا مدافع او خواهد بود گفت: من متوجه این سوال نمی‌شوم. من تحت هر شرایطی حامی بیرانوند هستم و معتقدم او توانایی بالایی دارد و حتی بیش از این می‌تواند به تیم کمک کند. ما در مورد عملکرد فوق العاده‌ او در بازی برگشت کاملا امیدوار هستیم. مطمئنا روز سختی در انتظارمان خواهد بود. بیرانوند قادر به موفقیت در آن خواهد بود.


پانادیچ که در دیدار رفت و در بین دو نیمه با مسوولان الهلال به درگیری شدید لفظی پرداخته بود در خصوص آن گفت: این داستان اکنون مهم نیست و در درجه اولویت قرار ندارد که بخواهیم درباره آن حرف بزنیم. تمام تمرکز ما اکنون روی بازی برگشت است و باید نتیجه مناسبی کسب کنیم. این امیدواری برای جبران همچنان وجود دارد. به هرحال یک 90 دقیقه در اختیار ماست که از آن به خواسته‌مان برسیم.


وی در مورد اینکه آیا امیدوار به تغییر نتیجه و یک معجزه در بازی برگشت برابر الهلال هست یا خیر گفت: در فوتبال هر چیزی امکان‌پذیر است. این بازیکنان هستند که در نهایت نتیجه بازی را رقم می‌زنند و تمام تمرکزمان تا روز بازی در خصوص راهکارهایی برای عبور از حریف است و امیدوارم به نتیجه لازم نزدیک شویم. ما (هواداران، بازیکنان، مدیریت و کادرفنی) کاملا به تیمی که در اختیار داریم ایمان داریم و این ایمان باید در ثانیه به ثانیه بازی منجر به خواسته و تلاش بزرگی برای کسب نتیجه شود.


پانادیچ در پایان در خصوص اینکه با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات نگران این نیست که دروازه‌بانان تیمش با درخواست و پیشنهاداتی از جمع آنها جدا شوند و مشکل بزرگی درون دروازه متوجه پرسپولیس شود، گفت: نه، همه آنها از شرایط راضی هستند و اهداف بزرگتری را دنبال می‌کنند. هم بیرانوند و هم بوژیدار و درویش‌وند در کنار ما خواهند بود.

دیدگاه‌ها