کد خبر : 1466963 | 20 مهر 1396 ساعت 18:48 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: اینجا پایان نیست، به لیگ بازمی‌گردیم

سرمربی استقلال خوزستان در پایان دیدار برابر پرسپولیس این نتیجه را بر پایه غافلگیری تیمش عنوان کرد.

ویسی: اینجا پایان نیست، به لیگ بازمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی که دومین نتیجه سنگین شکست را در این فصل تجربه کرده است، در پایان دیدار برابر پرسپولیس با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط این بازی پرداخت.


سرمربی استقلال خوزستان با امیدواری نسبت به هفته‌های آتی برای تغییر شرایط تیمش در ابتدای صحبت‌هایش گفت: بازی خوبی بود. متاسفانه نتیجه خوبی نگرفتیم. پرسپولیس توانست از نمایش راضی‌کننده‌اش نتیجه بگیرد و بتواند سه امتیاز این دیدار را کسب کند.


ویسی در خصوص شرایط عجیب تیمش که با گل‌های پیاپی علی علیپور همراه شد گفت: با خوردن زود هنگام گل‌های اول و دوم غافلگیر شدیم و خیلی دیر به خودمان آمدیم. ما بازنده بازی شدیم اما می‌توانستیم با نتیجه سنگین‌تری شکست بخوریم اما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم. اوضاع می‌توانست برای ما بدتر شود. در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکردیم و تیم شرایط خوبی پشت سر نمی‌گذارد. امیدوارم بتوانیم هفته‌های بعدی جبران کنیم.

 

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به سوالی که رتبه این تیم را در انتهای جدول نشانه رفته بود و از آنها به عنوان مدعی سقوط یاد می کرد گفت: زود است که بخواهیم در مورد رتبه تیم‌مان صحبت کنیم. امتیازها بسیار نزدیک است و ما با دو برد پشت سر هم می‌توانیم جایگاه خودمان را در جدول تغییر دهیم. ما بازیکنان جوانی داریم اما شک نکنید که با تمریناتی که انجام می‌دهیم به لیگ بر می‌گردیم.

دیدگاه‌ها