کد خبر : 1466975 | 20 مهر 1396 ساعت 19:12 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

عباسی: او با خیال راحت به کارش ادامه می دهد

هیچ خطری میثاقیان را تهدید نمی‌کند

مدیرعامل تیم سیاه جامگان مشهد می‌گوید علیرغم شایعاتی که مطرح می شود هیچ خطری میثاقیان را برای ادامه فعالیت در این تیم تهدید نمی‌کند.

هیچ خطری میثاقیان را تهدید نمی‌کند

به گزارش “ورزش سه”، پس از ناکامی تیم سیاه‌جامگان در بازی‌های دو هفته اخیر حرف و حدیث‌هایی مبنی بر تمایل مدیریت این تیم به تغییر اکبر میثاقیان به میان آمد. گمانه‌زنی‌های مختلف باعث شد تا با مدیرعامل این تیم یعنی علی عباسی به صحبت پردازیم و نظر او را جویا شویم.  

 

عباسی در گفتگوی کوتاه خود گفت: متاسف می‌شوم که می‌بینم حرف‌هایی مطرح می‌شود. لازم است یک بار دیگر نظر باشگاه را بگویم تا هواداران از موثق‌ترین خبر اطلاع پیدا کنند و آن هم اینکه اکبر میثاقیان به همراه تیم خواهد ماند و خطری او را تهدید نمی کند. 


مدیرعامل مشهدی ها ادامه می دهد: درست است که دو هفته اخیر نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم اما در بازی های قبلی به اهدافمان رسیدیم و اگر کمی خوش شانس بودیم روی پله های اول می ایستادیم   از ابتدای لیگ هدف گذاری های مختلفی داشتیم و اولین آن حضور بین ۱۰ تیم ابتدایی بود که محقق شد با این حساب مشکلی با اکبر میثاقیان نداریم و در بازی فردا و بازی های دیگر هر نتیجه ای به دست بیاوریم او با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها