کد خبر : 1467048 | 21 مهر 1396 ساعت 09:43 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

هر چیزی جز برد سپاهان ناکامی است!

سپاهان در حالی به مصاف سیاه جامگان می رود که به نظر می رسد کاسه صبر هواداران این تیم لبریز شده و در صورت عدم نتیجه گیری باید شاهد تغییراتی رو نیمکت این تیم باشیم.

هر چیزی جز برد سپاهان ناکامی است!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان که در هفته هشتم با شکست یک بر صفر مقابل نفت تهران در ورزشگاه تختی تهران مورد هجمه بی امان هواداران معترض خود قرار گرفت حالا می خواهد با کسب سه امتیاز بازی خانگی به شرایط خود در جدول سر و سامان بدهد. زلاتکو کرانچار 4 هفته اخیر خود در لیگ را در حسرت برد گذرانده و هنوز نتوانسته توقع فوتبال دوستان نصف جهان را برآورده کند. شاید تنها نقطه روشن طلایی پوشان برد شهرآورد اصفهان در هفته چهارم بود و پس از آن هیچگاه از طوفان زرد خبری نبود و حتی نسیمی هم به سمت زاینده رود نوزید.


سپاهانی ها هر 4 بازی که میزبان بوده اند با نتیجه تساوی از زمین خارج شده و هنوز به عنوان میزبان طعم برد را نچشیده اند. آنها شهرآورد اصفهان را در حالی از ذوب آهن بردند که در آن بازی مهمان بودند. سپاهان در 8 بازی خود همیشه در 15 دقیقه های پایانی آسیب پذیر بوده و از 11 گل خورده خود، 7 گل را در نیم ساعت پایانی بازی ها دریافت کرده اند.


در مقابل سیاه جامگان با هدایت اکبر میثاقیان روند سینوسی واری در لیگ داشته اند. آنها که تنها یک برد در هفته دوم مقابل سپیدرود در رشت داشتند، دیگر موفق به بردن هیچ تیمی نشده اند. شاگردان میثاقیان گاهی آنقدر فراتر از انتظار ظاهر می شوند که در بیرون از خانه پرسپولیس و تراکتورسازی را متوقف می کنند، گاهی هم آنقدر پرانتقاد و ضعیف بازی می کنند که در خانه به گسترش فولاد، پیکان و فولاد می بازند.


سیاه جامگان تنها تیم بدون کلین شیت تا پایان هفته است اما برخلاف حریف امروز خود در 15 دقیقه های پایانی خوب گل می زنند. آنها از 8 گل زده خود 4 گل را در همین بازه زمانی به ثمر رسانده اند. اصولا این حربه یکی از تخصص های میثاقیان محسوب می شود که با ارائه بازی بسته در 15 دقیقه های پایانی زهر خودش را به تیم حریف می ریزد.


دیدار دو تیم ساعت 17 با قضاوت وحید کاظمی در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها