کد خبر : 1467559 | 23 مهر 1396 ساعت 11:29 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

گسترش با فیروز کریمی از قعرجدول جدا می شود

فرهادی: داوید ویا با این سن ملی‌پوش اسپانیا است

مهاجم باتجربه و تازه وارد تیم گسترش فولاد ابراز امیدواری کرد فصل خوبی را در تبریز سپری کند.

فرهادی: داوید ویا با این سن ملی‌پوش اسپانیا است

به گزارش "ورزش‌سه"،  اسماعیل فرهادی مهاجم باتجربه ای که سالها در تیم ذوب آهن توپ می زد، بعد از یکسال بازی در تیم اکسین البرز حالا با حضور فیروز کریمی در گسترش فولاد راهی تبریز شده است. حضور فرهادی در گسترش فولاد حاشیه های زیادی را برای این بازیکن ایجاد کرده و خیلی اعتقاد دارند سن او بالا است و نمی تواند مفید باشد.


فرهادی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره حضورش در گسترش فولاد اظهار داشت: من سال گذشته در لیگ دسته دوم برای اکسین البرز بازی می کردم و بعد از پایان مسابقات به تیمی نرفتم. با تغییر و تحولاتی که در گسترش فولاد رخ داد و فیروز کریمی هدایت این تیم را برعهده گرفت، به تبریز رفتم. حدود دو هفته است که زیر نظر آقافیروز کار می کنم و خوشبختانه شرایط خوبی دارم.


وی درباره انتقادهایی که از سن بالایش می شود، بیان کرد: در فوتبال ایران همیشه این چیزها وجود دارد و خیلی ها روی سن بازیکنان تاکید می کنند. اعتقاد من بر این است که سن یک عدد بوده و بازیکن باید تاثیرگذار باشد. شما دیدید که داوید ویا با آن سن و سال به تیم ملی اسپانیا دعوت شد.من فکر می کنم مهم این است که بازیکن از همه توانایی هایش استفاده کند. شخصا از نظر بدنی شرایط خیلی خوبی دارم و من اصلا به انتقادهایی که از سنم می شود، توجهی نمی کنم.


مهاجم جدید گسترش فولاد با اشاره به سابقه طولانی اش در ذوب آهن گفت: همین حالا هر کس مرا می بیند، فکر می کند در ذوب آهن حضور دارم. من 13 سال برای ذوب آهن بازی کردم و همه من را با این تیم می شناسند. واقعا برای خودم هم سخت بود از ذوب آهن جدا شوم؛ اما فوتبال حرفه ای این مسائل را هم دارد. اکنون خوشحالم که در کنار گسترش فولاد هستم و امیدوارم فصل خوبی را با آبی های فوتبال تبریز پشت سر بگذارم.


فرهادی درباره آینده گسترش فولاد افزود: از حالا نمی شود گفت چه تیمی قهرمان می شود و چه تیمی سقوط می کند. تیم هایی که در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر هستند با یک برد و باخت جایگاه شان تغییر می کند. قطعا تغییراتی که در گسترش فولاد انجام شده، مفید خواهد بود و از شرایطی که اکنون داریم، خارج می شویم. انشاءالله در آینده به شرایط ایده آل می رسیم و از قعرجدول هم جدا می شویم.

دیدگاه‌ها