کد خبر : 1467834 | 24 مهر 1396 ساعت 14:40 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

کسانی که کارنامه ندارند در مورد من صحبت نکنند

دین‌محمدی: هدفم از آمدن کمک به استقلال بود

گزینه مربیگری استقلال می‌گوید هدفش از آمدن به این تیم کمک به تیم محبوبش بود.

دین‌محمدی: هدفم از آمدن کمک به استقلال بود

سیروس دین‌محمدی در این‌باره به "ورزش سه" گفت: بسیار خوشحالم که بیژن طاهری عضو کادرفنی استقلال شد و وقتی که این خبر را شنیدم فکر کردم خودم به این پست رسیدم. واقعیت این است که اگر می‌خواستم بیایم هدفم کمک به استقلال بود و هیچ نیت دیگری نداشتم.


او در مورد انتقادهایی که به حضورش در کادرفنی استقلال می‌شد هم می‌گوید: متاسفم افرادی در مورد من صحبت کردند که در محلشان هم به آنها سرمربیگری نمی‌دهند. من همیشه انتقادها را روی چشمم می‌گذارم؛ اما بهتر است کسی درباره من صحبت کند که حداقل تجربه فینال آسیا را داشته است. مثل اینکه یادشان رفته که من در فینال لیگ قهرمانان آسیا گل زده‌ام که اینطور در مورد من صحبت می‌کنند.


وی افزود: کسانی که به حضور من در کادرفنی استقلال انتقاد می‌کردند بد نیست بدانند که آن زمان که کسی به آنها کاری نداشت من مدارج مربیگری را طی می‌کردم. با سختی توانستم بازیکنان جوانی مثل امید نورافکن، فردین نجفی و محسن کریمی را به این فوتبال معرفی کنم. متاسفانه فضای مجازی شده جای آدم‌هایی که به آنها کار نمی‌دهند و جرات نمی‌کنند رو در رو صحبت کنند و ترجیح می‌دهند در این شبکه‌های اجتماعی هرچه می‌خواهند بگویند.


دین محمدی در مورد فحاشی‌هایی که به افتخاری می‌شود می‌گوید: هواداران نباید آرامش را از استقلال و بازیکنان جوانش بگیرند. وظیفه مدیرعامل تهیه پول، خرید بازیکنان موردنیاز و حمایت از سرمربی است که آقای افتخاری همه این کارها را کرده است. من نمی‌دانم به چه دلیل علیه آقای افتخاری شعار می‌دهند ولی مطمئنم این کارها درست نیست.


مربی سابق استقلال در پایان گفت: من خودم از کسانی بودم که از حضور محمد خرمگاه و علی چینی در کادرفنی استقبال می‌کردم چراکه آنها استقلالی هستند و باید در این تیم باشند اما متاسفانه صحبت‌هایی مطرح شد که اصلا درست نبود. بزرگ‌های استقلال افرادی مثل علی جباری، مرحوم منصور پورحیدری، پرویز مظلومی، صمد مرفاوی و امیر قلعه‌نویی هستند که با دست خالی برای این باشگاه کار کردند و افتخار آفریدند. کسانی که رزومه ندارند نباید در مورد من حرف بزنند.

دیدگاه‌ها