کد خبر : 1467868 | 24 مهر 1396 ساعت 17:02 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

دلایل بدترین شروع پیکان از زبان سرمربی

اکبری معتقد است بروز این مشکلات برای پیکان در مقطع کنونی قابل جبران است و در هفته های آینده این تیم والیبال به روزهای اوج باز خواهد گشت.

دلایل بدترین شروع پیکان از زبان سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال پیکان یکی از بدترین شروع خود در لیگ برتر را داشته است و آنها در دو بازی اول خود نتیجه را واگذار کرده اند تا مشکلات این تیم از ابتدای فصل آغاز شود. آنها روز گذشته پشت خط زن کلمبیایی خود را هم به کشورش برگرداندند تا تغییرات جدی تر در تیم آنها انجام شود.


پیمان اکبری سرمربی این تیم در مورد بازی های ابتدایی این تیم در ابتدای فصل می گوید: « ما دو بازی ابتدایی لیگ را شکست خوردیم، اما فعلا ابتدای لیگ است و هر چه از لیگ بگذرد شرایط بهتری پیدا می‌کنیم. با توجه به تغییرات زیادی که نسبت به فصل گذشته داشتیم هنوز به هماهنگی کامل نرسیدیم، اما قطعا تا ۲،۳ هفته آینده شرایط ما بهتر خواهد شد. با توجه به این که قسمت اصلی لیگ، مرحله پلی‌آف است ما هم تمرکز خود را روی این قسمت قرار داده ایم.»


او در مورد بازیکنان خارجی خود نیز گفت: « سرعتی زن بلژیکی بازیکن خوبی است و شرایط عالی دارد، اما پشت خط زن کلمبیایی به خاطر مشکلاتی که داشت از ما جدا شد. در قرارداد این بازیکن بندی وجود داشت که اگر عملکردش مورد تایید ما نبود قراردادش فسخ می‌شود. جدایی او هیچ بار مالی هم برای ما نداشت. برای جایگزینی بازیکن کلمبیایی ۲ بازیکن به نام‌های اسماعیل نژاد و یلی داریم و امیدوارم این ۲ بازیکن بتوانند انتظارات ما را براورده کنند.»

دیدگاه‌ها