کد خبر : 1468041 | 25 مهر 1396 ساعت 14:37 | 55.9K بازدید | 0 دیدگاه

جمعه به خاطرات شیرین زندگی‌ام برمی‌گردم

مجیدی: ما از استقلال ارث اجدادمان را نخواستیم

سرپرست تیم نساجی اعلام کرد که روز جمعه بازی سختی با استقلال خواهند داشت.

مجیدی: ما از استقلال ارث اجدادمان را نخواستیم

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد مجیدی درباره دیدار استقلال و نساجی در جام حذفی عنوان کرد: جمعه سخت در راه هست. روزی که باید به ورزشگاه آزادی برگردم. به خاطرات شیرین دوران زندگی در تیم محبوبم. به قهرمانی‌هایی که در لیگ برتر، لیگ آزادگان و جام حذفی همراه استقلال داشتم و پیروزی‌های بزرگ در آسیا. استقلال خانه ماست. آنجا ساخته شدیم و جوانی‌مان را گذراندیم. شاید البته خوش شانس هستم که در کنار طرفداران پرشور تیم نساجی حضور دارم و این باعث شده که دوری از استقلال را راحت‌تر تحمل کنم.


وی ادامه داد: ما ارث اجدادمان را از استقلال نخواستیم. بدهکارش بودیم که طلبکار نبودیم. هر وقت فرصتی بوده در خدمتش بودیم و حالا که نیستیم مثل بعضی‌ها از صبح تا شب برایش بحران نمی‌سازیم. استقلال و هوادارانش، بزرگ و دوست داشتنی هستند. لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم این تیم را خیلی زود مجددا بر صدر جدول لیگ برتر ایران ببینیم. جای استقلال آن بالاست. بدون بهانه و توجیه.


مجیدی در پایان افزود: بهترین آرزویی که می‌توانم در آستانه بازی روز جمعه داشته باشم، این است که امیدوارم در فوتبال ایران، حسادت و کینه و تنگ نظری جای خود را به تدبیر و شعور بدهد.

دیدگاه‌ها