کد خبر : 1468453 | 27 مهر 1396 ساعت 11:31 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

سلام دوباره به سردارِجنگل در رشت

رقابت های هفته دهم لیگ برتر برای طرفداران رشتی حال و هوای دیگری خواهد داشت چون بعد از مدت های طولانی بار دیگر به سردار جنگل سلام دوباره ای خواهند داشت.

سلام دوباره به سردارِجنگل در رشت

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که وضعیت سکوهای تماشاگران در عضدی چندان مساعد نیست و عملیات ترمیم و بازسازی سکوها به دلیل عدم تامین بودجه به کندی پیش می رفت سپیدوردی ها در اولین حضور خود در لیگ برتر نتوانسته بودند با ظرفیت کامل و حضور گسترده به حمایت از تنها نماینده گیلک ها در لیگ برتر بپردازند.


حالا با آماده شدن ورزشگاه سردار جنگل سرانجام این مشکل هم از پیش روی طرفداران پرتعداد سپیدرود برداشته شد، چون آنها می توانند در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار جنگل که سال ها از دسترس خارج بود و حالا به جای چمن طبیعی از چمن مصنوعی استاندارد بهره می برد، از رقبای خود میزبانی کنند که اولین میزبانی هم از تیم سرحال و قبراقی مثل پدیده خواهد بود.


مسلما حضور در ورزشگاه سردار جنگل امروز می تواند برای علی نظرمحمدی و شاگردانش یک مزیت بزرگ در راه بهره بردن از امتیاز میزبانی باشد چون این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر می تواند خیل عظیم طرفدارانش را به رخ لیگ برتری ها بکشد و با حمایت یار دوازدهم از پس رقیبانش برآید.

دیدگاه‌ها