کد خبر : 1468457 | 27 مهر 1396 ساعت 11:59 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

۶ مهاجم ذوب برای فتح قلعه پارس جنوبی

تیم فوتبال پارس جنوبی از زمانی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت که در رقابت‌های لیگ دسته اول همه درباره قدرت دفاعی شاگردان تارتار صحبت می‌کردند.

۶ مهاجم ذوب برای فتح قلعه پارس جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار فصل گذشته در رقابت‌های لیگ یک با اتخاذ یک شیوه دفاعی و با ارائه یک فوتبال اقتصادی حریفان خود را یکی پس از دیگری از پیش رو برداشت تا تیمش در همان اولین سال حضور در لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند. او که تابستان پر مشغله‌ای را برای تقویت تیمش پشت سر گذاشته بود در شروع کارش در لیگ برتر با انجام بازی‌های تهاجمی از همان بازی اول همه را غافلگیر کرد و در حال حاضر نیز با تیمش در صدرجدول لیگ خودنمایی می‌کند.


تارتار که روش بازی تیمش متکی بر سرعت در گوش‌ها و بالانس دفاعی است از یک دروازه‌بان خوب هم سود می‌برد که به هنگام کم آوردن مدافعان اشتباهات آنها را جبران می‌کند.


تیم پارس جنوبی که فردا برای دومین بار در اصفهان و ورزشگاه نقش جهان به میدان خواهد رفت، مقابل تیمی بازی می‌کند که از حمله وران متنوع، قوی و خطرناکی برخوردار است. ذوب آهنی که با اسماعیل شریفات، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی بازی را آغاز خواهد کرد و احتمالا حضور ربیع عطایا و احسان پهلوان نیز به عنوان یار جانشین وجود دارد. این ۴ نفر باید مقابل بازیکنانی چون مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، میثم تیموری و وحید حمدی نژاد، مایکل اومانیا و ... بهترین بازی خود را انجام دهند، چراکه پارس جنوبی نشان داده به سختی به تیم‌های حریف اجازه خودنمایی در محوطه جریمه را می‌دهد. اوج کار شاگردان تارتار در دیدار خانگی مقابل استقلال بود که با یک یار کمتر نمایش فوق‌العاده‌ای از خود نشان دادند تا ارزش آموزه‌های دفاعی تارتار به چشم بیاید.


اینکه لطفی و همقطارانش بتوانند در بازی فردا دروازه تیمشان را از خطر فروپاشی نجات دهند یا نه یک راز است؛ رازی که یکی از جذاب‌ترین نبردهای لیگ را رقم می‌زند.

دیدگاه‌ها