کد خبر : 1468471 | 27 مهر 1396 ساعت 13:41 | 78.4K بازدید | 0 دیدگاه

شفر، هری پاتر نیست

پاشازاده: برای استقلال آرزوی موفقیت نمی‌کنم

سرمربی نساجی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال درباره این دیدار صحبت کرد.

پاشازاده: برای استقلال آرزوی موفقیت نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده روز جمعه با نساجی مازندران برابر استقلال قرار خواهد گرفت. سرمربی نساجی با حضور در نشست خبری درباره این دیدار و برخوردهای گرم در فوتبال ایران پیش از شروع مسابقه، گفت: متاسفانه خیلی از همکاران من بعد از بازی بازگو کردند و به نحوی نیز بد برداشت شده است. کجای دنیا دیدید که قبل از بازی یک مربی با گل و شیرینی به سمت حریف برود و برای آنها آرزوی موفقیت کند؟ اگر قرار است آرزوی موفقیت کنیم، دروغ گفته ایم. من اهل ادا در آوردن نیستم. از سال پیش به دوستان گفتم؛ اما به بعضی برخورده است. این آداب غیر حرفه ای و بد است و این رسم و رسوم را قبول ندارم. به گردن هم گل می اندازند؛ اما یک ربع بعد به همدیگر حرف ناشایست می زنند و آخر بازی نیز به سمت هم نمی روند و در نشست خبری نیز هر کدام حق را به خودشان می دهند. اینها به دور از فوتبال حرفه ای است. نه دوست دارم کسی طرف من بیاید و نه دوست دارم طرف کسی بروم. وقتی در خانه برابر گل گهر باختیم، به آقای بگوویچ تبریک گفتم. فردا نیز به همین صورت است و خدا را شکر که طرف مقابل یک سرمربی خارجی است. کادر ایرانی تیم استقلال از من ناراحت نشوند و امیدوارم بعد از بازی به سمت یکدیگر برویم و نه قبل از آن.

 

وی درباره شناخت از استقلال تصریح کرد: استقلال را می شناسم و بازی های این تیم را دنبال می کنم. شرایط روحی خودم و بازیکنان خوب است. بازیکنان با یک نگرش خاص به تمام بازی ها نگاه می کنند و سعی می کنند در هر بازی عملکرد خوبی داشته باشند. بازی با استقلال یک ویترین است و بازیکنان باید از این بازی لذت ببرند. بازیکنان ما یک رویا دارند و همانگونه در دیدار با صدرنشین لیگ برتر به موفقیت رسیدند، به آنها گفتم رویاهای خود را بسازند؛ زیرا نمی شود یک نفر را برای این کار استخدام کرد. باز هم می گویم، لذت، لذت و لذت. بازیکنان من باید فردا لذت ببرند و خودشان را به فوتبال معرفی کنند.

 

سرمربی نساجی درباره تقابل با بازی مالکانه استقلال، تصریح کرد: ما برنامه‌ای برای استقلال داریم. درباره برگشتن به خانه و تقابل با استقلال باید بگویم، من یک فلسفه در زندگی و فوتبال دارم. اگر گذشته به شما زنگ می زند، بگذارید روی پیغامگیر برود. گذشته من حالا با من تماس گرفته و من می خواهم روی پیغام گیر برود، زیرا می خواهم خودم موفق باشم. راجع به استقلالی بودنم باید بگویم، آینده من تیم نساجی است و من به آینده نگاه می کنم. ما برنامه داریم و نمی خواهم فنی صحبت کنم، زیرا حرفه ای نیست. ما باید در زمین نشان بدهیم چقدر کار کردیم و امیدوارم روز خوب ما باشد.

 

پاشازاده درباره سختی دیدار در ورزشگاه آزادی برای تیم نساجی که برای اولین بار وارد ورزشگاه آزادی می شود، عنوان کرد: حرف شما منطقی است؛ اما بازیکنان ما برابر هواداران نساجی بازی کردند. هواداران ما به ورزشگاه می آیند و پشتیبان تیم خود هستند. باید منتظر بمانیم و ببینیم بازیکنان چگونه برابر استقلال برخورد می کنند. ما هم سعی می کنیم که از این استرس بکاهیم و بازیکنان را با روحیه برای مسابقه آماده کنیم. مطمئنم با حضور هواداران، بازیکنان ما روحیه خواهند داشت.

 

سرمربی نساجی درباره تاثیر حضور شفر در استقلال، گفت: کارنامه شفر خوب است و در این موضوع شکی نیست. شفر، هری پاتر نیست و نمی تواند بعد از یک هفته تیم را درست کند. هیچ مربی این توانایی را ندارد و ما باید به او زمان و وقت بدهیم و سپس درباره او قضاوت کنیم. اول این موارد را در اختیار او باید بگذاریم و سپس منتظر آینده باشیم.

 

وی درباره این که آیا استقلال را دست کم نمی گیرید، افزود: استقلال، استقلال است و اینکه ما بخواهیم این تیم را دست کم بگیریم، منصفانه نیست. استقلال بازیکنان بزرگ و ملی پوشی دارد. بازیکنان ما حریف را جدی می گیرند و مانند تمام بازی ها، حتی بازی های دوستانه به تیم حریف احترام می گذاریم. این قانون برای استقلال بزرگ نیز رعایت می شود.

 

پاشازاده در پایان درباره حضور تماشاگران قائمشهری در ورزشگاه، گفت: من در ابتدا نیز گفتم که به هواداران تیمم ایمان دارم. امیدوارم که هواداران استقلال نیز در ورزشگاه حاضر شوند و یک فرهنگ خوبی را هواداران ما در ورزشگاه به نمایش بگذارند. باید تیم حریف را هم تشویق کنیم تا حرف و حدیثی در ورزشگاه نباشد. ما 4 هفته در خانه بودیم و به تیم های مهمان نشان دادیم که مهمان نوازی را بلد هستیم و این موضوع ادا نیست. به تیم حریف و داوران توهین نکردیم. امیدوارم همه هواداران این فرهنگ را در آزادی رعایت کنند و دست به دست یکدیگر بدهند تا روز خوبی را در آزادی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها