کد خبر : 1468530 | 27 مهر 1396 ساعت 16:46 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد خیره کننده مجیدجلالی و پیکان

مجید جلالی و پیکان با برد 6 بازی اخیر خود و کسب 18 امتیاز موفق شدند به صدر جدول لیگ برتر برسند.

رکورد خیره کننده مجیدجلالی و پیکان 

به گزارش "ورزش سه"، پیکانی‌ها در ادامه ی روند خوب خود امروز موفق به شکست شاگردان یحیی گل محمدی در تراکتورسازی شدند تا ششمین برد متوالی خود را جشن بگیرند. پیکان با پیروزی دو بر یک مقابل تراکتورسازی 20 امتیازی شدند و به صدر جدول لیگ برتر رسیدند. 


شاگردان مجید جلالی که بعد از باخت به سپیدرود رشت در هفته چهارم، روند رو به رشد خود را در پیش گرفتند، در 6 بازی اخیر خود توانستند تیم های فولاد خوزستان، پرسپولیس، نفت تهران، سیاه جامگان، گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریزرا از پیش رو بردارند تا در جدول رده بندی 20 امتیازی شوند.


 پیش از این مجید جلالی از روزهای خوب تیمش از هفته ی پنجم به بعد خبر داده و مدعی شده بود با پتانسیلی که در اختیار دارد، شاگردانش می توانند به جمع بالانشینان لیگ بپیوندند. حالا او وعده اش را عملی کرده و با ارائه بازی های خوب موفق به کسب 18 امتیاز از 6 بازی اخیر شده است. جلالی با این برد موفق به ثبت 6 پیروزی متوالی در لیگ برتر شده و از این حیث با رکورد پرسپولیس برابری می کند. پرسپولیسی ها در لیگ شانزدهم از هفته 15 تا 21 موفق به کسب 6 برد متوالی شدند و حالا در صورتی که پیکان در هفته یازدهم موفق به شکست حریف خود شود، مجید جلالی و شاگردانش جاودانه خواهند شد.


 پیکانی ها در هفته ی یازدهم، مهمان سپاهان اصفهان خواهند بود و می توانند روند موفقیت خود را تداوم ببخشند. حالا باید منتظر ماند و دید مجید جلالی می تواند نوار بردهای خود را مقابل تیم نه چندان رو به راه سپاهان ادامه دهد یا نه؟

دیدگاه‌ها