کد خبر : 1468544 | 27 مهر 1396 ساعت 17:30 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان ما بی‌تجربه هستند و تقویت خواهیم شد

عشوری: باید هشت گل به پیکان می‌زدیم

هافبک تراکتورسازی با ابراز امیدواری نسبت به تغییر شرایط و پایان روزهای بدشانسی این تیم، از تقویت تیم در نیم فصل خبر داد.

عشوری: باید هشت گل به پیکان می‌زدیم

به گزارش "ورزش سه"، سینا عشوری که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تراکتورسازی در جدال با پیکان نبود، در پایان این بازی درباره تغییرات در این تیم گفت: من اطلاعی ندارم و این موضوع با کادرفنی است. امکان اینکه بازیکنان حفظ شوند و تقویت شویم وجود دارد. حالا بازیکن سرباز یا بازیکن آزاد به خدمت بگیرند قدم شان روی چشم و امیدواریم بتوانند به تیم کمک کنند.


هافبک تراکتورسازی از هواداران خواست به تیم امیدوار باشند و در این زمینه گفت: هواداران ما عالی هستند و پرشورهای ما در ایران نمونه هستند. دست تک تک شان را می‌بوسم و امیدوارم دشمن شاد نشویم و بتوانم این حمایت آنها را جبران کنیم.


وی در مورد شکایت خالد شفیعی از تراکتورسازی گفت: چه ربطی به من دارد؟ بازیکن دیگری از تیم شکایت کرده و از من می‌پرسید؟ دنبال حاشیه نباشید. 

وی در مورد نتیجه برابر پیکان و شکست لحظه پایانی گفت: اصلا نتیجه خوبی نبود. در روزی که باید با هشت گل پیروز می‌شدیم متاسفانه یک امتیاز نگرفتیم و چوب بی تجربگی بازیکنان را خوردیم. از حیث آنالیز و تمرینات بهترین شرایط را پشت سر می‌گذاریم؛ اما دقیقه 90 بازیکنان تمرکز خود را از دست می‌دهند و ان شالله در بازی های اینده جبران کنیم. امروز خیلی گل نزدیم و در صحنه بچه گانه گل خوردیم. متاسفانه خط دفاعی مان و خصوصا دفاع وسط های تیم علیرغم اینکه دوستان صمیمی من هستند روی این صحنه تمرکز نداشتند و گل بدی خوردیم و روز بد گلرمان هم بود.


عشوری در مورد غیبت مهدی کیانی و جریمه محرومیت برای او گفت: به هرحال کیانی بازیکن باتجربه و کاپیتان تیم ماست و من همینجا می‌گویم چه باشد و نباشد دوستش داریم و جایش را خالی نگه می‌داریم و او جزو بهترین هافبک های لیگ است.

عشوری در پایان با اعلام اینکه دچار مصدومیت شده و تمرینات خود را برای بازگشت دنبال می‌کند خبر داد و ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر بتواند به ترکیب سرخپوشان تبریزی بازگردد.

دیدگاه‌ها