کد خبر : 1468855 | 29 مهر 1396 ساعت 10:34 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون فوتبال آلمان دگرگون می‌شود

فدراسیون فوتبال آلمان از سال جدید میلادی دستخوش دگرگونی‌های اساسی می‌شود.

فدراسیون فوتبال آلمان دگرگون می‌شود

 به گزارش "ورزش سه"، نشست هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال آلمان به اتخاذ تصمیم‌های اساسی در ساختار این فدراسیون انجامید. در تغییرات ساختاری جدید بنا شده است اولیور بیرهوف، مدیر تیم‌ ملی آلمان نقشی برجسته را عهده‌دار شود. او یکی از چهار مدیر کلی خواهد بود که از روز نخست سال 2018 میلادی به جای هفت مدیر کنونی مدیریت امور فوتبال آلمان را بر عهده خواهند گرفت.


بیرهوف 49 ساله در آینده وظیفه تیم‌های ملی آلمان و همچنین توسعه فوتبال را خواهد پذیرفت و بر این اساس تمامی اقدامات در حوزه تیم‌های ملی زنان و مردان و همچنین تیم‌های پایه را برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد. فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد، بیرهوف رئیس بخش توسعه فوتبال، مدیریت علمی و همچنین آکادمی فدراسیون فوتبال آلمان خواهد بود.

 

 

993752

 

به گفته فریدریش کورتیس، دبیرکل این فدراسیون "آنالیزهای مختلف" آنها را به ضرورت این تغییر و تحول رساند تا بتوان موثرتر از پیش کار کرد. به گفته او با این تغییرات "سینرژی" در حوزه فوتبال آلمان به وجود خواهد آمد: «ورزش بیش از پیش در کانون توجه کار ما قرار خواهد داشت.»


امور «هیات‌های فوتبال، باشگاه‌ها و لیگ‌های فوتبال آلمان» به هایکه اولریش سپرده خواهد شد. رالف کوتکر مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای خواهد ماند. اولریش برگموزر هم امور مالی را اداره خواهد کرد.

دیدگاه‌ها