کد خبر : 1469173 | 30 مهر 1396 ساعت 12:32 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: واکر به تاتنهام بی احترامی کرد

مائورسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام به انتقاد از کایل واکر، مدافع سابق تیمش پرداخت و مدعی شد که این بازیکن به تاتنهام بی احترامی کرده است.

پوچتینو: واکر به تاتنهام بی احترامی کرد

به گزارش "ورزش سه"، واکر پس از 8 فصل حضور در تاتنهام، پس از اینکه رقیبی مثل کیران تریپر در تیم برایش پیدا شده بود، راهی منچسترسیتی شد. او پس از پیروزی 4-0 مقابل واتفورد در اواخر فصل گذشته به پوچتینو گفته بود که می‌خواهد تیم را ترک کند، تصمیمی که با انتقاد تند سرمربی آرژانتینی همراه شد.

 

او در کتاب جدیدش که بخشی از آن در دیلی میل منتشر شده نوشت:" واکر پس از بازی با واتفورد به دفتر من آمد. او گفت: «رئیس، من 9 سال است که در تاتنهام هستم. به این موضوع فکر کردم و قلبم دیگر به اینجا تعلق ندارد، همینطور مغزم. می‌خواستم این را قبل از اینکه به ایجنتم بگویم، به شما بگویم که می‌خواهم در تابستان تیم را ترک کنم.»

 

1248855

 

 

به او گفتم: کایل، باید حرفه ای بمانی. یک ماه و نیم دیگر باقی مانده است. ما در لیگ برتر و جام حذفی می‌جنگیم. باید با تمرکز کافی روی این فصل باقی بمانیم. او پاسخ داد :« باشه، ولی رئیس، تصمیم را گرفته ام.»

 

گفتم: به من و تو خیلی بستگی ندارد، موضوع به باشگاه مربوط است. وقتی یک ماه و نیم به پایان فصل مانده، به من می‌گویی می‌خواهی بروی . می‌توانستی ساکت بمانی، تمرین کنی، بازی کنی، به تیم کمک کنی و در پایان فصل از تیم بروی.

 

من صحبت های واکر را به عنوان بی احترامی به تیم قلمداد کردم، یک سیلی به صورت باشگاه. در آن زمان نمی‌توانستیم در مقابل هواداران چیزی بگوییم. باید جلوی زبانم را می‌گرفتم."

 

دیدگاه‌ها