کد خبر : 1469695 | 02 آبان 1396 ساعت 17:43 | 108.7K بازدید | 2 دیدگاه

دو جلسه تاثیر گذار سرمربی با کاپیتان؛

رحمتی سورپرایز احتمالی شفر در دربی؟

برگزاری دو جلسه شفر با رحمتی طی روزهای گذشته نشان می دهد که شانس او برای حضور در دربی افزایش یافته است.

رحمتی سورپرایز احتمالی شفر در دربی؟

به گزارش "ورزش سه"، بیماری پدر، شرایط روحی و البته مشکلات جسمانی مهدی رحمتی باعث شد تا دروازه بان و کاپیتان اول آبی ها در دیدار با پارس جنوبی نیمکت نشین شود و البته بعد از این دیدار دیگر طعم حضور در ترکیب اول آبی ها را نچشید.


کاپیتان اول استقلال که به نظر می رسید با توجه به شرایط جسمانی مناسب و البته تجربه بالا در فصل جاری نیز دروازه بان اول استقلال باشد، حتی در دیدار جام حذفی نیز گزینه اول و آخر منصوریان برای حضور در ترکیب اصلی بود اما اتفاقات برای او به شکلی پیش رفت که از دیدار با ذوب آهن، شانس حضور درون دروازه آبی ها را از دست داد. رحمتی ابتدا با تصمیم باشگاه چند جلسه ای از تمرینات محروم شد اما پس از حضور شفر به تمرینات بازگشت و حالا با دروازه بان دوم آبی ها برای قرار گرفتن درون دروازه استقلال رقابت می کند.

 

1249374

 


شفر در دیدار با فولاد خوزستان و نساجی مازندران حسین حسینی را به رحمتی ترجیح داد و تصمیم گرفت دروازه بان جوان این تیم که حضور منظمی در تمرینات داشت را درون دروازه قرار دهد. حسینی در این دو بازی تنها یک گل دریافت کرد تا بسیاری این دروازه بان جوان را گزینه اول و آخر شفر برای دربی قلمداد کنند.


با این وجود اما سرمربی آلمانی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه که تمرینات استقلال پشت درهای بسته پیگیری می شد، جلساتی را با مهدی رحمتی برگزار کرد که تنها تصاویر آن روی خروجی سایت رسمی استقلال به چشم می خورد. شفر و رحمتی درباره این جلسه تا به امروز اظهار نظر رسمی نداشتند و مشخص نیست که در این دو جلسه چه صحبت هایی میان این دو رد و بدل شده است اما برگزاری جلسه میان شفر با رحمتی، حیدری و ابراهیمی در پایان تمرین  سه شنبه آبی ها باعث شده تا شانس رحمتی برای باز پس گیری جایگاه در ترکیب اصلی افزایش یابد. این جلسات حتی اگر برای بازگشت رحمتی به درون دروازه آبی ها برگزار نشده باشد، حاکی از این است که شفر به خوبی از نقش رحمتی درون تیم آگاهی دارد و قصد دارد از پتانسیل های مثبت او برای نتیجه گیری در دربی استفاده کند.

 

1249373


رحمتی نیز مانند حسینی این روزها در تمرینات استقلال از آمادگی زیادی برخوردار است و با حضور شفر و به خطر افتادن جایگاه اش در ترکیب این تیم، تمرینات را با جدیت دو چندانی پیگیری می کند. در کنار مسائل فنی، حضور در بیش از 10 دربی و تجربه بالای رحمتی موضوعی است که باعث شده تا شانس دروازه بان شماره یک استقلال برای حضور در ترکیب این تیم افزایش یابد.


رحمتی و حسینی روز چهارشنبه آخرین تمرین خود را برگزار می کنند و سرمربی آبی ها باید در نهایت با سنجیدن آخرین شرایط، گزینه شماره یک خود برای این دیدار سرنوشت ساز را انتخاب کند. حضور دو دروازه بان آماده در رختکن آبی ها، مزیت بزرگی است که شفر از آن برخوردار است اما اگر با مدیریت صحیح او همراه نشود، برای او دردسر ساز خواهد شد.

عکاس: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها