کد خبر : 1469697 | 02 آبان 1396 ساعت 17:39 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

دکتر بیژن، بیگانه با پرسپولیس در لیگ هفدهم

داورانی که با سرخابی‌ها دویدند

بیژن حیدری در حالی به قضاوت دربی هشتاد و پنجم رسید که در لیگ هفدهم تنها یک بار به قضاوت بازی های استقلال و پرسپولیس پرداخت. او یکی از هشت داوری بود که در هفته های ابتدایی فصل اخیر برای سرخابی ها قضاوت کرد.

داورانی که با سرخابی‌ها دویدند

به گزارش "ورزش سه"، امروز و با اعلام رسمی سازمان لیگ، بیژن حیدری جدیدترین داور دربی بزرگ تهران نام گرفت. او که به همراه برادر خود یکی از پرکارترین داوران فصل های اخیر محسوب می شود در جریان بازی های لیگ اخیر کمترین قضاوت را داشته و تنها یک بار پا به میدان گذاشت. 

 

بیژن حیدری در لیگ جاری برای پرسپولیسی ها در هیچ دیداری به قضاوت نپرداخت؛ اما در یک بازی برای استقلالی ها سوت زد... او دیدار آبی پوشان برابر تراکتورسازی تبریز را سوت زد که در نهایت با برتری حریف تهرانی به پایان رسید. 

 

در مجموع 17 دیداری که پرسپولیس و استقلال در لیگ هفدهم به میدان رفتند 8 داور به قضاوت پرداختند و در این میان دیدارهایی که این دو تیم به انجام رساندند 5 داور مشترک وجود دارد که در آن بین نام بیژن حیدری به چشم نمی خورد. 

 

بیشترین قضاوت برای سرخابی ها در مجموع بازی های لیگ جاری متعلق به حسن زاهدی فر است. این داور خوشنام 4 دیدار این دو تیم را در بازی امسال داوری کرده یعنی دو قضاوت برای هر کدام از تیم ها. 

 

زاهدی فر به همراه علیرضا فغانی داورانی هستند که برای هر کدام از این دو تیم در لیگ هفدهم بیشترین قضاوت را داشتند. همانطور که گفته شد زاهدی فر برای هر کدام از دو تیم دو بار به میدان رفت و علیرضا فغانی نیز دو بازی تیم پرسپولیس را قضاوت کرد. 

 

در مجموع 8 بازی پرسپولیسی ها علیرضا فغانی(2 بار)، حسن زاهدی فر(2 بار)، حسین زرگر، موعود بنیادی فر، حمید حاج ملک و اشکان خورشیدی، شش داوری بودند که به میدان رفتند. 

 

در طرف دیگر نیز در مجموع 9 دیداری که استقلالی ها از ابتدای فصل اخیر برگزار کردند حسن زاهدی فر(2 بار)، علیرضا فغانی، حسین زرگر، پیام حیدری، بیژن حیدری، موعود بنیادی فر، وحید کاظمی و اشکان خورشیدی نیز هشت داوری بودند که به میدان رفتند.

دیدگاه‌ها