کد خبر : 1469819 | 03 آبان 1396 ساعت 11:35 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

استیلی: شرایط پرسپولیس برای برد بهتر است

سرمربی سابق پرسپولیس با ارزیابی نیمکت دو تیم شرایط سرخپوشان را برای برتری در دربی بهتر از حریف می‌داند.

استیلی: شرایط پرسپولیس برای برد بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی، بازیکن و سرمربی سابق پرسپولیس که در مراسم تشییع ابراهیم آشتیانی حضور یافته بود، با انتقاد بابت بی توجهی به پیشکسوتان گفت: جا دارد ابتدا این ضایعه تلخ را به جامعه ورزش و خصوصا خانواده آقای آشتیانی تسلیت بگویم. ما به این بی‌توجهی‌ها عادت کرده‌ایم، هر چقدر می‌گوییم احترام پیشکسوت را حفظ کنید، کسی اعتنا نمی‌کند؛ اما مردم همه جا هستند. خوشبختانه مردم در کنار پیشکسوتان خود در همه جا هستند. اما مسئولی که باید بیاید و هوای پیشکسوت را داشته باشد، نیست. اکنون که زنده هستند باید بیایند و هوای آنها را داشته باشند. حالا نگاه کنید از دیروز مصاحبه‌های آقای آشتیانی روی موبایل‌ها هست؛ اما تا موقعی که زنده بود کسی به یادش نبود.


استیلی با تمجید از ابراهیم آشتیانی گفت: ایشان هم در تحصیل موفق بود و هم در ورزش. در باشگاه های آسیا بهترین بازیکن شناخته شد و هم در پرسپولیس. در کنج خانه کسی به یادش نبود؛ اما وقتی فوت کرد همه آمدند. امیدوارم بعد از این فدراسیون و مسئولان هوای پیشکسوت را داشته باشند.


استیلی در مورد دربی نیز گفت: سخت است که دربی را بشود پیش بینی کرد؛ ولی من پرسپولیسی هستم و دوست دارم این تیم برنده باشد. قطعا نوع فوتبالی که اکنون پرسپولیس به نمایش می‌گذارد و نتایجی که کسب کرده بیانگر این است که شرایط بهتری دارد. در جدول بالاست و شرایط خوبی دارد. آقای منصوریان هم برای استقلال زحمت کشیده بود؛ اما از زمان آقای شفر شرایط و خصوصا نتایج این تیم نسبت به قبل بهتر شده، چرا که مربیان آلمانی مهمترین مولفه‌شان نظم و انضباط و دیسیپلین است و فوتبال ما این را کم دارد. اگر این را داشته باشیم پیشرفت فوتبال ما هم خوب و با سرعت بیشتری هم همراه خواهد بود.

دیدگاه‌ها