کد خبر : 1469988 | 04 آبان 1396 ساعت 09:38 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

دربی اولی‌های پرسپولیس چه می‌کنند؟

پرسپولیس در حالی امروز به مصاف استقلال خواهد رفت که دربی اولی‌های این تیم از قضا جزو بازیکنان تاثیرگذار برانکو محسوب خواهند شد.

دربی اولی‌های پرسپولیس چه می‌کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، دربی هشتاد و پنج از ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد و در این بین در ترکیب پرسپولیس چند بازیکن دربی اولی حضور دارند که جزو نفرات شاخص تیم خود نیز محسوب می‌شوند. شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، سیامک نعمتی، بشار رسن و گادوین منشا جزو بازیکنان دربی اولی پرسپولیس محسوب می‌شوند که از قضا همگی آنها شانس حضور و تجربه این بازی را پیش رو دارند.


شجاع خلیل زاده؛ گلزنی یا استحکام دفاعی


مدافع گلزن پرسپولیس در ابتدای فصل هفدهم پیراهن شماره 3 سرخپوشان را از آن خود کرده و توانسته چند گل تاثیرگذار نیز به نام خود ثبت کند. هرچند عملکرد متزلزل او در چند بازی باعث انتقاداتی شده؛ اما حضور به موقع و تاثیرگذار او در فاز هجومی که بیشتر اوقات با ایجاد فرصت برای این تیم همراه بوده، از او به عنوان یکی از چهره‌های ویژه این بازی می‌سازد. باید دید او در این دیدار بیشتر به فکر استحکام خط دفاعی و جلوگیری از ایجاد فرصت برای حمله وران آبی خواهد بود یا اندیشه گلزنی نیز در سرش هست.


شایان مصلح؛ یاغی کوچولو


خبر مذاکره او با استقلال و بعد از آن ناراحتی بابت صحبت‌های مدیر نقل و انتقالاتی این باشگاه که منتهی به عقد قراردادش با پرسپولیس شد اکنون از او یاغی کوچک پرسپولیس ساخته است. او هرچند شانس حضور فیکس در این بازی را ندارد، اما با توجه به نیمکت این تیم احتمالا دقایقی فرصت بازی به او برسد و باید دید از آن به چه صورت سود خواهد برد.


سیامک نعمتی؛ ژوکر سرخ


او نیز شانس کمی برای حضور فیکس در ترکیب سرخپوشان را داراست؛ اما در جریان بازی احتمال به کار گرفتن او توسط برانکو بیش از دیگر بازیکنان روی نیمکت است. هافبک تکنیکی سرخپوشان که آخرین حضور کوتاه مدتش در ترکیب این تیم با گرفتن پنالتی در جریان بازی برابر نفت همراه بود، برای این جدال نیز انگیزه زیادی دارد و امیدوار است بتواند خاطره گل از طریق شوت از راه دور فصل گذشته‌اش به استقلال را اینبار با پیراهن پرسپولیس تجربه کند.


بشار رسن؛ از دربی عراق تا آزادی


هافبک عراقی و باکیفیت سرخپوشان احتمالا جزو بازیکنان اصلی این دیدار خواهد بود و برانکو روی حرکات او برای شکافتن خط دفاعی استقلال حساب ویژه‌ای باز کرده است. بشار که در دیدار برابر الاهلی و الهلال یکی از مهره‌های شاخص سرخپوشان بود در صورت تکرار آن کیفیت می‌تواند برای سرخپوشان در این جدال نیز مهره‌ای موثر لقب گیرد. او که مدعی است با فضای دربی با توجه به حضور در دربی عراق آشناست، اکنون باید دید با اتمسفر دربی تهران و استادیوم آزادی چه عملکردی را به جا خواهد گذاشت.


گادوین منشا؛ بدل مهدی طارمی در آزادی


با غیبت مهدی طارمی اکنون تمام نگاه‌ها معطوف به گادوین منشا است که در چند دیدار اخیر امیدوارکننده ظاهر شده است. مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس که در فصل گذشته نتوانسته با پیراهن پیکان برابر آبی‌پوشان به موفقیتی دست یابد، از بازی به بهترین شکل به دنبال راهی برای ورود به قلب هواداران است تا تیمش را به نتیجه برساند. او که در کنار علیپور و در غیاب طارمی امید اول گلزنی تیم برانکو محسوب می‌شود، مسلما امروز کار سختی برابر سد دفاعی استقلال پیش رو دارد و به دنبال راهی برای عبور از آن خواهد بود.

دیدگاه‌ها