کد خبر : 1470140 | 04 آبان 1396 ساعت 20:00 | 100.3K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران نشان دادند از عملکرد تیم راضی اند

شجاعیان: بشار گفت کتفم دررفته، برگشت و استارت زد!

هافبک تیم استقلال نسبت به عملکرد داور موضع گرفت و اعلام کرد بازی از دست او در رفته بود.

شجاعیان: بشار گفت کتفم دررفته، برگشت و استارت زد!

به گزارش "ورزش‌سه"، داریوش شجاعیان بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس در دربی عنوان کرد: پرسپولیس تک موقعیت هایی داشت که توانست از آنها استفاده کند. شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم جبران کنیم. تمام بچه ها تلاش کردند که بازی را برگردانیم حتی نیمه دوم کل بازی در اختیار  ما بود و نشد. امیدوارم که جبران کنیم.


وی درباره عملکرد داور گفت: قضاوت از اول بازی اصلا از دست داور در رفته بود. صحنه های 50 - 50 را به سود پرسپولیس سوت می زدند و ما را عصبی کرده بودند. ما 10 دقیقه فشار می آوردیم داور همه چیز را به نفع آنها می گرفت. بشار رسن گفت کتفم در رفته؛ اما تا بیرون از زمین رفت، بعد از چند دقیقه دوباره برگشت و استارت زد. مگر می شود کسی کتفش در رفته باشد، بیاید استارت بزند و راحت کار کند؟ چند تا از ضدحمله های ما را گرفتند و داور به آنها کارت نداد. امیدوارم این چیزها در داوری درست شود.


هافبک استقلال درباره اینکه تیمش فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس نیاورده، بیان کرد: ما بعد از تعویض جابر انصاری فشار زیادی روی دروازه آنها ایجاد کردیم ولی بدشانسی آوردیم و توپ هایمان وارد گل نشد. از هواداران که بعد از بازی ماندند و ما را تشویق کردند، تشکر می کنیم. تشویق آنها روحیه ما را برای بازی های بعدی مضاعف کرد. انشاءالله در آینده جبران کنیم.


شجاعیان درباره غیبت مدیران باشگاه در ورزشگاه گفت: من دلیل این موضوع را نمی دانم و خبری ندارم.


وی درباره آینده استقلال خاطرنشان کرد: گذر زمان واقعیت های تیم ما را نشان می دهد. صبر داشته باشید، شفر تازه به ما اضافه شده و روز به روز جلو می رویم. امروز که هواداران تشویق کردند، مشخص شد از روند تیم راضی اند. انشاءالله همه چیز را جبران می کنیم.


شجاعیان درباره دریافتی بازیکنان از باشگاه اظهار کرد: ما قبل از بازی پولی نگرفتیم اما مبلغی که عرف بوده را از باشگاه گرفته ایم.


وی درباره شانس خود برای دعوت به تیم ملی افزود: من تمام تلاشم را انجام می دهم تا دوباره نظر کی روش را جلب کنم. امیدوارم یکی از کاندیداهای دعوت به جام جهانی باشم. واقعا دلم برای پیراهن تیم ملی تنگ شده است و امیدوارم بتوانم به تیم ملی برگردم.

دیدگاه‌ها