کد خبر : 1470227 | 05 آبان 1396 ساعت 12:55 | 105K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه مخفیانه در نیویورک

آمریکایی ها برای لیگ برتر چه خوابی دیده اند؟

مالکان 3 باشگاه منچستریونایتد، آرسنال و لیورپول، شب گذشته در نیویورک آمریکا ملاقات کردند.

آمریکایی ها برای لیگ برتر چه خوابی دیده اند؟

به گزارش "ورزش سه"، مالکیت هر سه باشگاه متعلق به آمریکایی‌هاست و آنها شب گذشته در رستوران ایتالیایی لاکندا ورده دیدار کردند. از آرسنال، ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی باشگاه، از لیورپول، جان هنری، مالک اصلی و از منچستریونایتد، اد وودوارد، مدیر اجرایی و آورام و جوئل گلیزر، دو مالک باشگاه حضور داشتند.

 

حضور آنها در یکی از رستوران‌های مشهور و شلوغ نیویورک نشان می‌دهد که آنها خیلی قصد نداشتند این جلسه مخفیانه باشد ولی توسط یکی از هواداران آرسنال، در حال مذاکره شکار شده اند.

 

1250001

 

 

نشریه دیلی میل معتقد است که این دیدار احتمالا برای بررسی حق پخش تلویزیونی برگزار شده و قرار است زیر 7 روز دیگر، باشگاه‌های لیگ برتر برای بررسی این موضوع، نشستی داشته باشند. در حال حاضر، باشگاه‌ها بر سر حق پخش به توافق نرسیده اند زیرا 6 باشگاه برتر،خواهان حق پخشی بالاتر نسبت به دیگر تیم‌های لیگ هستند.

 

1250000

 

 

آرسنال اعلام کرده که گازیدیس برای ملاقات با استن کروئنکه، دیگر سهامدار باشگاه به نیویورک سفر کرده و موضوع بحث آنها در مورد تیم آنها در لیگ فوتبال آمریکایی بوده است. یونایتد نیز اعلام کرده بود که حضور وودوارد در نیویورک برای ملاقات با گلیزرها بوده و موضوع بحث آنها نیز تیم فوتبال آمریکایی شان است و جان هنری نیز برای "منافع مشترک" تیم‌های لیگ برتری راهی نیویورک شده است.  مطمئنا این ملاقات در یکی از رستوران‌های گرانقیمت نیویورک، برای چیزی به جز منافع مشترک سه باشگاه، حق پخش تلویزیونی، نبوده است.

دیدگاه‌ها