کد خبر : 1470433 | 06 آبان 1396 ساعت 13:13 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: اتفاقی مثل برگزیت در آرسنال جریان دارد

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال معتقد است که هوادارانی که از سمت و سویی که باشگاه آرسنال در آن گام برمی‌دارد ناراضی اند، مثل افرادی هستند که تحت تاثیر جو و احساسات، به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا ، "برگزیت" رای دادند.

ونگر: اتفاقی مثل برگزیت در آرسنال جریان دارد

به گزارش "ورز ش سه"، هواداران آرسنال به انتخاب دوباره سر چیپس کسویک و جاش کروئنکه به عنوان روسای باشگاه معترض بودند؛ ولی در نهایت این دو در پست خود ابقا شدند. با این حال ونگر از هواداران خواست که به مدیریت باشگاه اعتماد داشته باشند و مخالفت با مدیریت باشگاه را منجر به رخ دادن اتفاقی مشابه برگزیت دانست.

 

1248006

 

 

او گفت:" باشگاه در درجه اول ارزش هاست و در بازی مدرن، گاهی ما فراموش می‌کنیم که چه چیز مهم است و چه چیز نیست. این ارزش‌ها همیشه ثابت هستند، چه حالا و چه سال‌ها بعد. ولی برخورد هواداران کمی متفاوت بود. اتفاقی مثل برگزیت، دقیقا در آرسنال هم رخ داده است. ولی از اینجا به بعد کجا خواهیم رفت؟ کسی چه می‌داند. شاید خوب باشد و شاید بد. نمی‌دانم. ولی هیچکس نمی‌داند که اگر افراد دیگری را به عنوان رئیس انتخاب کنیم، در آینده چه خواهد شد. بنابراین به نظرم برای باشگاه در درجه اول مهم ترین چیز ارزش‌هاست. می‌دانم که این روزها کسی به این موضوع اهمیتی نمی‌دهد.

 

شخصی می‌گفت 500 سال پیش، ارزش این بود که برای مردم مثل یک فرشته باشید. 50 سال پیش، ارزشمندترین موضوع این بود که قهرمان جنگ باشید و حالا ارزش، بیلیونر بودن و مشهور بودن است."

 

دیدگاه‌ها