کد خبر : 1470515 | 06 آبان 1396 ساعت 18:17 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 2 - 1 سوانسی؛ ادامه درخشش توپچی‌ها

آرسنال موفق شد در دیداری دشوار با نتیجه 1-2 سوانسی را مغلوب کند.

آرسنال 2 - 1 سوانسی؛ ادامه درخشش توپچی‌ها

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری توپچی ها آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه 6 و با ضربه سانچس به گل برسد اما فایبانسکی عکس العمل خوبی نشان داد.

 

در ادامه این سوانسی بود که به طور نسبی به جریان بازی مسلط شد و در دقیقه 22 به گل اول رسید. روی پاس آبراهام، کلاکس در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه ای دقیق از زیر دستان پتر چک گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

 

1250277

 

 

در دقیقه 26 کولاسیناچ موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد سانچس روی پاس کولاسیناچ بهترین بخت را برای زدن گل تساوی دشت اما ضربه او از سمت چپ با مهار فوق العاده فابیانسکی همراه بود.

 

 

1250274

 

 

در لحظات پایانی نیمه اول و روی اشتباه مرتساکر، آیو فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما سنگربان آرسنال ضربه او را مهار کرد تا نیمه اول با برتری 0-1 سوانسی به اتمام برسد.

 

با شروع نیمه دوم، حملات توپچی ها شدت گرفت و این تیم در نهایت در دقیقه 52 به گل تساوی رسید. روی پاس اوزیل، کولاسیناچ موفق شد با یک ضربه محکم از جناح چپ محوطه کار را به تساوی بکشاند.

 

 

1250278

 

 

حملات آرسنال ادامه یافت و در دقیقه 58 کولاسیناچ این بار در نقش پاسور ظاهر شد تا این بار رمسی با ضربه ای دقیق از درون محوطه گل دوم را به ثمر برساند.

 

 

1250275

 

 

در دقیقه 63 و روی پاس بیرین، لاکازت می توانست زننده گل سوم باشد اما این اتفاق رخ نداد. در دقیقه 66 ضربه دیدنی بیرین به دیرک دروازه سوانسی برخورد کرد تا بدشانسی آرسنال تکمیل شود.

 

دقایقی بعد سانچس شانس خود را از فاصله ای زیاد برای زدن گل سوم امتحان کرد که ضربه او راهی به دروازه فابیانکسی نیافت. در دقیقه 88 اولیویه ژیرو فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا آرسنال نهایتا در دیداری دشوار با نتیجه 1-2 سوانسی را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها