کد خبر : 1470668 | 07 آبان 1396 ساعت 14:09 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

برای بردن سپاهان به اصفهان می‌رویم؛

مطهری: دنبال رکورد زدن نیستیم

حمید مطهری می گوید که تیم پیکان در هر بازی استراتژی خود را با توجه به نوع بازی حریف انتخاب می کند.

مطهری: دنبال رکورد زدن نیستیم

حمید مطهری مربی تیم پیکان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد دلایل موفقیت پیکان و کسب شش پیروزی پیاپی گفت: باید به سه ضلع مدیریت، کادر فنی و بازیکنان اشاره کنم که هر کدام به نحو احسن وظایف خود را انجام می دهند و تیم شرایط نرمالی دارد. می دانیم لیگ سخت است و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. در نتیجه بازی به بازی پیش می رویم تا این نتایج را تکرار کنیم و امیدواریم با زحمات و تلاش های این سه ضلع نتایجمان ادامه دار باشد.


مربی تیم پیکان در خصوص این موضوع که ایراد بازی بسته به این تیم گرفته می شود، عنوان کرد: با این حرف مخالفم؛ ما برای هر بازی استراتژی خاص خودمان را داریم. شاید این احساس به خاطر دیداری بوده که پخش زنده داشت و خیلی ها از بازی پیکان آن مسابقه را به یاد دارند. در آن دیدار اولویت ما خط دفاعی بود ولی در مجموع ما با توجه به حریفی که داریم استراتژی بازی را انتخاب می کنیم. اگر در آیتم های فوتبالی ما ریز شوید، می توانید استراتژی های مختلف را ببینید.


مطهری در مورد دیدار برابر سپاهان و استرسی که این تیم برای کسب پیروزی دارد، اظهار داشت: بازی در لیگ برتر شرایط خاص خودش را دارد. اینکه می گویند سپاهان استرس دارد را موافق نیستم. من خودم بازیکن سپاهان بودم؛ سپاهان بزرگ است و باید باهوش عمل کنیم. 2،3 بازیکن اصلی ما نیستند ولی به معنای واقعی تیم هستیم و امیدواریم این کار تیمی در ادامه هم جواب بدهد و تلاش تمام بچه ها در تیم همین است.


مربی تیم پیکان در پایان در مورد استراتژی این تیم برای بازی در نقش جهان می گوید: صد در صد برای بردن می رویم. خیلی می بینیم که صحبت از رکورد می کنند ولی ما دنبال رکورد زدن نیستیم. رکورد زدن بدنیست ولی هدف اصلی ما این نیست. سعی می کنیم بهترین بازی را ارائه دهیم و به هفتمین برد برسیم ولی برای این کار باید زحمت بکشیم تا از این بازی سخت با پیروزی بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها