کد خبر : 1470783 | 08 آبان 1396 ساعت 08:59 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان- پیکان؛ زلاتکو به دنبال انتقام برانکو!

سپاهان در حالی به مصاف پیکان می رود که به نظر می رسد کاسه صبر هواداران این تیم لبریز شده و در صورت عدم نتیجه گیری باید شاهد سونامی رو نیمکت این تیم باشیم.

سپاهان- پیکان؛ زلاتکو به دنبال انتقام برانکو!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان که در هفته دهم مقابل گسترش فولاد نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل کسب نکرد، مورد هجمه بی امان هواداران معترض خود قرار گرفت و حالا می خواهد با کسب سه امتیاز بازی خانگی به شرایط خود در جدول سر و سامان بدهد. زلاتکو کرانچار هنوز نتوانسته توقع فوتبال دوستان نصف جهان را برآورده کند. شاید تنها نقطه روشن طلایی پوشان برد شهرآورد اصفهان در هفته چهارم بود و پس از آن هیچگاه از طوفان زرد خبری نبود و حتی نسیمی هم به سمت زاینده رود نوزید.


سپاهانی ها در 5 بازی که میزبان بوده اند یک بار برنده و 4 بار با نتیجه مساوی از زمین خارج شده و هنوز به عنوان میزبان طعم باخت را نچشیده اند. اما آنها از 5 بازی که مهمان بوده اند، یک برد، یک تساوی و 3 باخت را تجربه کرده اند. جالب است بدانید شاگردان کرانچار تنها تیمی هستند که در 10 هفته گذشته هنوز موفق به گلزنی در نیمه اول نشده اند. سپاهان در 10 بازی خود همیشه در 30 دقیقه های پایانی آسیب پذیر بوده و از 11 گل خورده خود، 7 گل را در این بازه زمانی دریافت کرده است. آنها 4 بار موفق به ثبت کلین شده و جلال الدین علیمحمدی را با 4 گل زده به عنوان بهترین گلزن در ترکیب خود می بینند.


در مقابل مجید جلالی و شاگردانش در 6 بازی اخیر بی نظیر بوده اند و با کسب 18 امتیاز جهش فوق العاده ای در جدول داشته اند و حالا در رده دوم ایستاده اند. مرتضی آقاخان با 4 گل بهترین گلزن پیکانی ها بوده که از این تعداد  2 گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است. جالب است بدانید پیکانی ها 12 گل زده در کارنامه خود دارند که به جز 4 گل آقاخان، 8 نفر دیگر در این تیم موفق به گلزنی شده اند که نشان می دهد میل به گلزنی در تیم جلالی یک اپیدمی فراگیر است.


شاگردان جلالی تا کنون، در 15 دقیقه های ابتدایی بازی ها آسیب پذیر نشان داده اند و در 10 بازی اخیر خود 5 گل در این بازه زمانی دریافت کرده اند. پیکانی ها تاکنون 6 بار میزبان بوده اند و با 4 برد و 2 مساوی هنوز در خانه طعم شکست را نچشیده اند. این در حالی است که تیم مجید جلالی در 5 بازی موفق به کلین شیت شده که از این حیث رکورددار است.


دو تیم تاکنون در لیگ برتر 24 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که حاصل آن 15 برد برای سپاهان و 5 برد برای پیکان بوده و 4 دیدار نیز به تساوی انجامیده است. 


مجید جلالی بعد از پیروزی مقابل برانکو ایوانکوویچ در حالی مقابل زلاتکو کرانچار قرار می گیرد که ممکن است در این بازی سخت تداوم بردهای او به سختی به دست بیاید .


دیدار دو تیم ساعت 16:45 فردا با قضاوت رضا عادل در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها