کد خبر : 1470830 | 08 آبان 1396 ساعت 11:42 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

با برگزاری اولین دیدار

طلسم پدیده در ورزشگاه امام رضا‌(ع) می‌شکند

همانطور که پیش از این اعلام شده بود بازی تیم های پدیده و فولادخوزستان در ورزشگاه تازه تاسیس امام رضا (ع) برگزار خواهد شد. اتفاقی که برای اولین بار در لیگ برتر برای این تیم مشهدی می افتد.

طلسم پدیده در ورزشگاه امام رضا‌(ع) می‌شکند

به گزارش "ورزش سه"، از زمان افتتاح ورزشگاه مدرن و زیبای امام رضا(ع) تاکنون تنها یکی از بازی های دو تیم مشهدی حاضر در لیگ برتر در این ورزشگاه برگزار شد و پیش از آن هر بار به دلایلی از بازی تیم های سیاه جامگان و پدیده در این ورزشگاه ممانعت به عمل می آمد تا اینکه دیدار تیم های سیاه جامگان و صنعت نفت آبادان اولین بازی لیگ برتری در این ورزشگاه را برگزار کرد. 

حالا پس از بازی سیاه جامگان در این ورزشگاه، تیم پدیده نیز در بازی هفته یازدهم خود در این زمین زیبا به میدان خواهد رفت تا به نوعی طلسم پدیده ای ها نیز برای حضور در ورزشگاه امام رضا(ع) بشکند و آنها پس از یک جلسه تمرینی که پیش از این برگزار کرده بودند برای اولین بار به طور رسمی در میدان حضور پیدا کنند و اولین دیدار خارج از ورزشگاه ثامن را به انجام برسانند. 

پیش از این مسئولان این ورزشگاه اعلام کرده بودند به دلیل مسائل مربوط به محافظت از چمن ورزشگاه و ... هر 12 روز یک بار تیم های مشهدی می توانند در این ورزشگاه به میدان بروند. ورزشگاهی که افتتاح آن اتفاق خوبی در فوتبال ایران و مشهد به شمار می رود و قطعا باعث بالاتر رفتن کیفیت بازی های دو تیم مشهدی حاضر در فوتبال خواهد شد. 

در صورت انجام دیدار پدیده در ورزشگاه زیبای امام رضا(ع) می توان ادعا کرد ورزشگاه ثامن از دور برگزاری بازی های لیگ برتر خارج شده و این مجموعه تازه تاسیس جای آن را در لیگ برتر گرفته است.

 

دیدگاه‌ها