کد خبر : 1470848 | 08 آبان 1396 ساعت 12:45 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: فرصت کمی برای شادی بعد از دربی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا شرکت کرد.

برانکو: فرصت کمی برای شادی بعد از دربی داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو پیش از دیدار با سایپا با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

صحبت‌های اولیه؟


برای همه مربیان آرزوی خوشبختی و موفقیت دارم. برای علی دایی هم آرزوی موفقیت دارم جز فردا و آرزو می کنم که موفق باشد. می دانم بازی سختی پیش روی ماست. همه بازی ها برای ما سخت است. متاسفانه زمان کمی برای شادی بعد از داربی داشته ایم؛ چون فردا بازی با سایپا را پیش رو داریم که لیگ را خیلی خوب شروع کرده است. طبیعی است که فردا سایپا به دنبال برگشت به فرم خوب اول فصلش خواهد بود. من همیشه تکرار می کنم که ما لحظه ای از اهداف و تفکراتمان کوتاه نمی آییم. این به این معنا است که هر بازی را برای برد می رویم و هر بازی را برای بازی زیبا و نتیجه خوب می رویم. همانطور که گفته بودم قبل از داربی، که متاسفانه عده ای بحران هایی که وجود ندارد را برای ما ایجاد می کنند. ما نسبت به فصل گذشته در همین زمان، نتایج بهتری کسب کرده ایم. یک امتیاز بیشتر از فصل گذشته داریم. ما داربی را برده ایم که خیلی مهم است. پارسال به قشقائی در حذفی باختیم؛ ولی امسال قهرمان سال گذشته حذفی را بردیم. یک چهارم نهایی آسیا هم الاهلی را بردیم و در نیمه نهایی برابر الهلال قرار گرفتیم. و علی رغم اینکه بهترین گلزن دو سال اخیر کشور را در اختیار نداریم، نسبت به پارسال 6 گل بیشتر زده ایم و البته چند گل هم بیشتر خورده ایم. این را برای این گفتم که ما تلاش می کنیم و راهمان را ادامه می دهیم. می خواهیم روند خود را ادامه دهیم. در کنار احترامی که برای هر تیمی قائلیم. یک مشکل کوچک با شجاع خلیل زاده و انصاری برای مصدومیتشان داریم. باید تا فردا ببینیم در چه وضعیتی قرار می گیرند. مطمئنم یکی از این دو قطعا بازی می کنند و بقیه بازیکنان تلاش می کنند تا به میدان بروند. البته احمدزاده هم فردا نیست. طارمی هم که محروم است و نوراللهی هم فعلا حق بازی ندارد.

 

حذف از آسیا؟


طبیعی است که این یک خبر ناگوار است. قطعا یک ضربه بزرگی به باشگاه و تیم ما خواهد بود. در این زمینه آقای خمارلو توضیح خواهند داد.

 

نقطه قوت سایپا؟


فلسفه علی دایی واضح است. او بازی محکم را دوست دارد. بازی تهاجمی را دوست دارد و ما هم چنین انتظاری داریم. طبیعی است که ما بعد از ظهر درباره سایپا توضیحاتی به بازیکنان خواهیم داد. سایپا در ابتدای فصل هدف بلندش را نشان داد و شروع خیلی خوبی داشت. طبیعی است که آنها قصد دارند به فرم خوبشان برگردند.

 

تبعات حذف تیم‌های ایرانی؟


طبیعی است که وضعیت بدی خواهد بود. چون همه بازی هایی که در لیگ قهرمانان انجام می شود برای بازیکنان و فوتبال ایران مهم هستند. درباره الهلال گفته بودم که آنها بازیکنان با تجربه تری دارند. در کل باید به قانون احترام گذاشت.

 

عدم پرداخت حق پخش؟


همین قدر بگویم که من می دانم که اکثر قریب به اتفاق تیم های دنیا بزرگترین درآمدشان از حق پخش است. در اسپانیا و انگلیس و ایتالیا شاهد این مسئله هستیم. بیشترین پول از طریق تلویزیون پرداخت می شود. نمی توانم اینجا خودم را قاطی مسائل داخلی ایران کنم؛ اما این جوری که من می بینم، حداقل بودجه باشگاه ها پرداخت نمی شود. حق پخش، بلیط فروشی، فروش تبلیغات و ... را ندارند. پس از کجا پول در بیاورند. طبیعی است هرکس برای پول خودش تلاش می کند.

 

قرعه کشی لیگ قهرمانان و هم گروهی با تیم های عربستانی؟


متاسفانه فکر می کنم که قطعا در گروهمان یک تیم عربستانی خواهد بود. در لیگ قهرمانان تنها تیمی بودیم که تنها سه بار در ایران بازی کردیم. با همه وجود نتایج درخشانی کسب کردیم. امیدوارم روابط تغییر کند و بازی ها را در خانه برگزار کنیم.

دیدگاه‌ها