کد خبر : 1470851 | 08 آبان 1396 ساعت 13:45 | 58K بازدید | 0 دیدگاه

خطای مجید حسینی روی امیری پنالتی بود

دایی: کامیابی نیا نباید مقابل ما بازی می‌کرد

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس شرکت کرد.

دایی: کامیابی نیا نباید مقابل ما بازی می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی سرمربی سایپا با حضور در نشست خبری پیرامون دیدار با پرسپولیس صحبت کرد:


صحبت اولیه؟


ما فردا یکی از حساس ترین و سخت ترین بازی هایمان را باید انجام دهیم. پرسپولیس نشان داده تیم بزرگی است و امسال هم جز یکی دو بازی نتایج خوبی گرفته است. ما هم تمرینات خوبی داشته ایم. چند محروم و مصدوم هم داریم و مجبور شدیم که با تعداد محدودی کار کنیم. 8 بازیکن خود را فردا نداریم ولی مطمئن باشید برای پیروزی می رویم و ان شاءالله حق به حقدار برسد و هرکس بهتر بازی کرد برنده شود و مسائل بیرون بر نتیجه اثر نگذارد.

 

اشتباهات داوری دربی؟


من بازی را دیدم. کارت باید به کامیابی نیا اول داده می شد. کامیابی نیا اواخر بازی باید اخراج می شد. و طبیعتا نباید فردا جلوی ما بازی می کرد. یک تصمیم داوری باعث شد تا او مقابل ما بازی کند. بعد از آن یک صحنه بود که مجید حسینی در هجده قدم روی پای امیری تکل رفت و هم بازیکن پرسپولیس را زد و هم توپ را زد. من ماندم که چرا راجع به این صحنه ها کمیته داوران، آقایانی که دوست ندارم اسمش را ببرم و راجع به همه چیز حرف می زند، صحبتی نکردند. فقط برای ما ماده قانونی می آورند؟ این صحنه که بدتر از بازیکن من روی بازیکن پارس جنوبی بود. در اینجا راحت پای امیری را زدند و نه پنالتی گرفتند نه بعدا صحبت کردند. ما متاسفانه دچار چندگانگی در داوری هستیم. یا باید از یک قانون استفاده کنیم و برای همه آن را استفاده کنیم. نمی شود برای تیم های بدون طرفدار هرچه دلمان را بخواهد انجام دهیم. شما بگوید چرا اعتراض نکنم؟ آن صحنه پنالتی نبود ولی همان را برای ما پنالتی گرفتند.

 

غایبان برابر پرسپولیس؟


ترابی جزو مصدومان ماست که به بازی نمی رسد. او به هتل هم نمی آید. امید خالدی را هم نداریم. دو بازیکن جوانمان هم که جام جهانی نوجوانان بودند، آنها هم به تیم ملی جوانان می روند. ما سه تا از مربیانمان را دیروز بازی دادیم تا تمرین کنیم.

 

رحمتی در سایپا؟


 ما در دروازه مان اصلا و ابدا تغییر نخواهیم داشت. این حرف را از شما می شنویم. هر سه گلر ما خوب تمرین می کنند. ما احتیاجی به بازیکنی نداریم.

 

کم کاری برابر سرخابی ها؟


اصلا چنین چیزی نیست و بازیکنان من این کار را نمی کنند.

دیدگاه‌ها