کد خبر : 1471037 | 09 آبان 1396 ساعت 09:23 | 84.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت به ترکیب تیم برنده؛

ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت

آبی ها احتمالا با حداقل تغییر نسبت به دیدار با پرسپولیس برابر نفت به میدان می روند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها انگیزه زیادی برای پیروزی برابر تیم بحران زده نفت دارند و می خواهند پیش از آنکه بحران این تیم در جدول جدی تر از گذشته شود، سومین پیروزی فصل را در خانه جشن بگیرند.


آبی ها البته بعد از دیدار دربی فرصت مناسبی برای برگزاری تمرین نداشتند و به همین دلیل نباید منتظر معجزه در این تیم بود. این فرصت کم باعث شده تا ترکیب این تیم نیز تغییرات زیادی نداشته باشد و به همین دلیل آبی ها با حداقل تغییر نسبت به دیدار دربی پا به میدان خواهند گذاشت.


حسین حسینی همچنان گزینه اول شفر خواهد بود و در خط دفاعی نیز سرمربی آلمانی باز هم به حسینی و چشمی اعتماد خواهد کرد. وریا غفوری و زکی پور گزینه های استقلال برای حضور در دو سمت دفاعی هستند.


امید ابراهیمی در این بازی از ابتدا به میدان می رود احتمالا چپاروف جانشین باقری در مرکز زمین خواهد بود. حیدری و شجاعیان نیز دو بازیکنی هستند که مانند دیدارهای قبلی در دو سمت خط میانی به میدان می روند.


خط حمله دیگر پستی است که شاید آبی ها در آن تغییراتی داشته باشند. فرشید اسماعیلی و علی قربانی دو گزینه اول شفر برای خط حمله هستند؛ اما جابر انصاری با افت مهاجمان استقلال، شانس زیادی برای حضور در زمین پیدا کرده است و این احتمال وجود دارد که سرمربی آلمانی از او در خط حمله استفاده کند.


به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:


حسین حسینی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، سرور چپاروف، داریوش شجاعیان، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

دیدگاه‌ها