کد خبر : 1471193 | 09 آبان 1396 ساعت 17:49 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس روی تجربه برد نه چیز دیگری

محمد دایی: غیبت ستارگانمان تاثیرگذار بود

مربی تیم سایپا عقیده دارد نارنجی پوشان به دلیل بی تجربگی این مسابقه را به حریف واگذار کرده اند.

محمد دایی: غیبت ستارگانمان تاثیرگذار بود

به گزارش "ورزش‌سه"، از میکسدزون ورزشگاه تختی محمد دایی مربی تیم فوتبال سایپا درباره گل هایی که دریافت کردند می گوید: ما نیمه اول بد کار نکردیم و تا دقیقه 20 خوب بودیم، دقیقه 22، 23 روی بی تجربگی بچه هایمان گل خوردیم و همین باعث شد که تیم ما از هم پاشیده شود. اگر در پایان نیمه اول گل می خوردیم حقمان بود ولی در آن دقایق سایپا مستحق دریافت گل نبود.


او در ادامه گفت: پرسپولیس با تجربه بازیکنانش توانست به ما گل بزند در صورتی که ما همان موقعیت را داشتیم و نتوانستیم توپ هایمان را گل کنیم. ما روی یک اوت ساده گل به خودی زدیم و دوباره چند دقیقه بعد یک اشتباه دیگر و یک گل دیگر.


وی افزود: در نیمه دوم ما سرتر از پرسپولیس بودیم و می توانستیم نتیجه را تغییر بدهیم که خب نشد. البته نبود بازیکنان تاثیرگذارمان هم یکی دیگر از عوامل شکست سایپا بود. با اینکه باز هم می گویم پرسپولیس تیم بزرگ و باتجربه ای است اما آنها امروز روی تجربه شان پیروز شدند و نه چیز دیگری.


دایی درباره نتایج بد چند بازی اخیر سایپا جوانی و داوری را مقصر اصلی می داند و می گوید: 4 تا مساوی و 3 باخت داشتیم مطمئنا سعی می کنیم شرایط تیم را به آن چیزی که می خواهم تبدیل کنیم ضمن آنکه ما روی جوانی و بی تجربگی بچه هایمان چنین نتایجی را به دست آوردیم. البته باید بگویم که ما 3 بازی روی کم تجربگی نتیجه نگرفتیم و تقریبا 3، 4 بازی را هم از داوری متضرر شدیم ضمن آنکه کمبود بازیکن در چند پست مشکلات نفری را برای ما ایجاد کرد.


او درباره رفتن اخباری و پیوستنش به تراکتورسازی هم گفت: اصلا چنین چیزی را نشنیده ام و تازه از شما می شنوم.

دیدگاه‌ها