کد خبر : 1471214 | 09 آبان 1396 ساعت 18:42 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

سه بازیکن دیگر را برای این بازی از دست دادیم

گل‌محمدی: نتوانستیم از ضدحمله‌ها استفاده کنیم

سرمربی تراکتوری ها می گوید سه بازیکن ما روز گذشته از تیم جاماندند ما روی آنها حساب کرده بودیم. واقعا سخت است این بازیکنان را به همراه نداشته باشیم و مجبور شدیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

گل‌محمدی: نتوانستیم از ضدحمله‌ها استفاده کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی پس از تساوی در دیدار برابر ذوب آهن در نشست مطبوعاتی گفت: وزیدن باد باعث شد تا کیفیت بازی پایین بیاید. بازی هم برای هر دو تیم سنگین بود. موقعیت های زیادی روی دروازه ها به دست نیامد. مشکل بزرگ ما مریض شدن سه چهار بازیکن ما قبل از این بازی همچون حاتمی، تهامی و نادری بود که باعث شد ما از همه آنها استفاده نکنیم. روز قبل از بازی مجبور شدیم آنها را از ترکیب خارج کنیم و بازیکنان جوانتر را به ترکیب بیاوریم. در هر صورت فکر می کنم گرفتن امتیاز از تیم قدرتمند ذوب آهن کار بزرگی بود که بازیکنان ما به انجام رساندند. باید از بازیکنانم تشکر کنم که هر چه داشتند در زمین پیاده کردند آنها خیلی بیشتر از حد خود بازی می کنند.


او درباره بازی در زمین یادگار امام گفت: واقعا برای ما سخت است در این زمین بازی کنیم. زمین سفت است و شرایط خوبی ندارد. روز گذشته ما در زمین یادگار تمرین می کردیم اما پس از ما تیم دیگری آمد که تمرین اصلی اش را در این زمین به انجام برساند. این برای من خیلی ناراحت کننده بود. البته تیم شهرداری هم مربیانش از دوستان ما هستند. اما این تصور که چون تیم برای تبریز است باید در یادگار بازی و تمرین کند تصور درستی نیست. پیکان و سایپا و نفت هم در تهران در ورزشگاه آزادی تمرین و بازی نمی کنند.


وی ادامه داد: این زمین آبروی تبریز است و به جای اینکه افتخار تبریز باشد این وضعیت را پیدا کرده که کیفیت نامناسب چمن آن باعث ناراحتی همه شده است. از باشگاه هم خواستیم که به این موضوع رسیدگی کند. تراکتورسازی باید در آسیا به میدان برود. همین جا از آقای آجرلو می خواهیم شرایط را برای بازی تیم های تبریزی در زمین تراکتورسازی آماده کند.


گل محمدی درباره نتیجه نگرفتن تیم در این بازی گفت: مهاجمان ما قدر موقعیت های به دست آمده را ندانستند. بازیکنانی که نشان دادند کیفیت خوبی دارند اما نتوانستند ضربه آخر را به خوبی بزنند و این نشان می دهد آنها تمرکز ندارند. در هر صورت باید تمرینات اختصاصی بیشتری داشته باشیم تا این مشکلات برطرف شود.


وی در رابطه با ترس تراکتورسازی از ذوب آهن و خوشحالی این تیم از تساوی با ذوبی ها گفت: تیم ما منفعل نبود. سه بازیکن ما روز گذشته از تیم جاماندند ما روی آنها حساب کرده بودیم. واقعا سخت است این بازیکنان را به همراه نداشته باشیم و مجبور شدیم از حامد حسینعلی زاده استفاده کنیم که با هجده سال سن برای اولین بار به میدان می رفت. او اولین بازی رسمی خود را به انجام رساند که خیلی سخت است. قبول کنید مشکلات وجود دارد. فکر میکنم انتظارات ما از تیم زیاد است که البته من به هواداران تیم حق می دهم. سینا عشوری پس از مصدومیت سخت برای اولین بار به میدان رفت و یا در نیمه دوم دفاع راست مان 20 ساله بود که به میدان آمد. ما در ضد حملات توپ هایی به دست آوردیم که نتوانستیم استفاده کنیم. انشالله با صبوری خیلی از این مشکلات حل می شود. از همه شما هم ممنونم که با انتقادات خود بعضی مسائل را به ما گوشزد می کنید.


سرمربی تراکتوری ها در پایان درباره لیست این تیم در نیم فصل گفت: الان نمی توانم درباره لیست تیم در نیم فصل حرفی به میان بیاورم و باید ببینیم شرایط به چه ترتیبی پیش می رود. ما می توانیم 8،9 بازیکن جذب تیم کنیم.

دیدگاه‌ها