کد خبر : 1471245 | 09 آبان 1396 ساعت 18:55 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخشان: این نفت به آسیا نرود بهتر است

سرمربی نفت تهران در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال شرکت کرد.

درخشان: این نفت به آسیا نرود بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان سرمربی نفت تهران در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال شرکت کرد. درخشان با حضور در این نشست خبری پیرامون شکست برابر استقلال صحبت های مختلفی را مطرح کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

صحبت اولیه:


بازی خیلی خوبی را تماشا کردیم و به تیم استقلال تبریک می گویم زیرا شایسته این پیروزی بودند. استقلال از ما بهتر بود و برنده شد. ما از دو روز گذشته مشکلاتی داشتیم و احساس می کردیم که بازیکنان از دقیقه 65 به بعد، توان راه رفتن ندارند. بازیکن وقتی جای استراحت مناسب ندارد و شب بازی به منزل می رود، نمی تواند استراحت کامل داشته باشد. به همین دلیل بازیکنان ما بعد از دقیقه 65 توان دویدن و آگاهی ذهنی نداشتند. ما اردویی در این 2 روز نداشتیم و از بازیکنان خواهش کردیم تا قبل از بازی در مجموعه نفت حاضر شوند و به استقبال بازی برویم. شب قبل از بازی نیز جلسه ای داشتیم. در نهایت تیم من برای بازگشت نتیجه شاداب نبود. فکر می کنم با وجود توان کم، فرصت های مناسبی برای گلزنی داشتیم. اگر گل به خودی را نمی زدیم، شرایط به شکلی پیش می رفت که نتیجه اینگونه نمی شد. به بازیکنانم برای تلاشی که انجام دادند تبریک می گویم. به استقلال نیز این برد را تبریک می گویم.

 

اگر بازیکن بودید، در کدام پست برای نفت به میدان می رفتید؟


فوتبال چند پست حیاتی دارد. وقتی فرصتی خلق می شود به گل نمی رسد، داستان بازی فرق می کند. دومین موضوع، خلق موقعیت است. سومین موضوع تمرکز بالا در خط دفاعی است. امروز اشتباهات زیادی در چند پست داشتیم. من اگر حضور داشتم، در خط هافبک بازی می کردم.

 

حذف نفت از آسیا؟


تا به امروز حذف نشدیم و امیدوارم حذف نشویم. من اصلا از تیم برای حضور در آسیا راضی نیستم و با آسیا فاصله داریم. اگر قرار باشد با این تیم برویم، نرویم بهتر است. ما باید در نیم فصل تیم را تقویت کنیم تا تیم با اقتدار در آسیا شرکت کند. با این تیم تنها خودمان را گول می زنیم و نباید این کار انجام شود. تیم های آسیایی قدرتمند شدند و ما 25 سال است که قهرمان نشدیم. بهترین تیم های ما استقلال و پرسپولیس هستند اما نتیجه نگرفتند. ما باید تلاش کنیم و کیفیت خود را افزایش دهیم. فاصله فوتبال ما با فوتبال باشگاهی آسیا زیاد شده است. شاید در تیم ملی موفق باشیم اما فاصله باشگاه ها زیاد شده است.

 

باشگاه می تواند تیم را تقویت کند؟


من نباید در جیب خودم دست کنم و برای تیم خرید کنم. باشگاه باید به این موضوع توجه کند و اگر توجه نکند، تیم شاید از بین برود. یکی از فاکتورهای یک تیم این است که مدیریت باید برای تیم، بازیکن جذب کند. اگر این کار اتفاق نیفتد، ما خودمان را تسلیم کردیم. موفقیت فاکتورهای زیادی را می خواهد و اگر همه فاکتورها را داشته باشیم، باز هم نمی شود موفق شد.

دیدگاه‌ها