کد خبر : 1471246 | 09 آبان 1396 ساعت 18:52 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

چرا دنیا به کام مجید جلالی است ؟

مجید جلالی و پیکان با برد هفت بازی اخیر خود و کسب 21 امتیاز رکورد جدیدی در لیگ برتر را به نام خود ثبت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، پیکانی ها در ادامه ی روند خوب خود امروز موفق به شکست شاگردان زلاتکو کرانچار در اصفهان شدند تا هفتمین برد متوالی خود را جشن بگیرند. شاگردان مجید جلالی که بعد از باخت به سپیدرود رشت در هفته چهارم، روند رو به رشد خود را در پیش گرفتند، در هفت بازی اخیر توانستند تیم های فولاد خوزستان، پرسپولیس، نفت تهران، سیاه جامگان، گسترش فولاد، تراکتورسازی و سپاهان را از پیش رو بردارند تا در جدول رده بندی 23 امتیازی شوند. هرچند سپاهان در بازی امروز، تیم برتر میدان بود؛ اما شاگردان جلالی همانند بازی با تراکتور در دقایق پایانی موفق شدند 3 امتیاز بازی را به حساب خود واریز کنند.


پیش از این مجید جلالی از روزهای خوب تیمش از هفته ی پنجم به بعد خبر داده و مدعی شده بود با پتانسیلی که در اختیار دارد، شاگردانش می توانند به جمع بالانشینان لیگ بپیوندند. حالا او وعده اش را عملی کرده و با ارائه بازی های خوب موفق به کسب 21 امتیاز از هفت بازی اخیر شده است.


 پیکانی ها در هفته دوازدهم، میزبان صنعت نفت آبادان خواهند بود و می توانند روند موفقیت خود را تدوام ببخشند. حالا باید منتظر ماند و دید مجید جلالی می تواند نوار بردهای خود را مقابل فراز کمالوند ادامه دهد یا نه؟

 

دیدگاه‌ها