کد خبر : 1471256 | 09 آبان 1396 ساعت 20:05 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم چرا می گوید همه چیز ok است

نصرتی: باید ok را برای مالک نفت معنی کرد

مدافع نفتی ها می گوید برخی اوقات مسئولیت پذیری پایین می آید. وقتی مسئولیت پذیری در مسئولین باشگاه کم رنگ می شود به بقیه هم سرایت می کند.

نصرتی: باید ok را برای مالک نفت معنی کرد

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی پس از شکست نفتی ها برابر استقلال گفت: کیفیت بازیکنان ما بیشتر از اینهاست اما بلاتکلیفی و عدم تمرکز باعث شد تا بازیکنان نتوانند در حد خود ظاهر شوند.


او درباره حرف و حدیث هایی که درباره خرج او و بنگر برای تیم به گوش می رسد گفت: من پول ندارم که بخواهم بیاورم. برای این بازی محروم بودم و اما درباره آقای بنگر من هم شنیدم اما چون حضور نداشتم نمی توانم چیزی بگویم.


مدافع نفتی ها در رابطه با اظهارنظر مالک باشگاه نفت که عنوان کرده بود همه چیز در این تیم اوکی است گفت: من نمی دانم منظور ایشان از اوکی دقیقا چیست؟ شاید باید اوکی را برای ایشان معنی کرد تا او از معنی لغوی اوکی هم اطلاع پیدا کند.


او ادامه داد: تا الان شرایطی اینچنینی در فوتبال را ندیده بودم. دو هفته همه چیز اوکی بود و همه چیز منظم بود اما پس از مدتی همه چیز به هم خورد.


نصرتی در رابطه با اینکه گفته می شود بازیکنان تیم نفت کم کاری می کنند گفت: این حرف را اصلا تایید نمی کنم همه بازیکنان تلاش می کنند همانطور که در زمان علی کریمی تلاش می کردند اما برخی اوقات مسئولیت پذیری پایین می آید. وقتی مسئولیت پذیری در مسئولین باشگاه کم رنگ می شود به بقیه هم سرایت می کند.

دیدگاه‌ها