کد خبر : 1471275 | 09 آبان 1396 ساعت 20:23 | 120.8K بازدید | 0 دیدگاه

کارشناسی داوری؛ سعید مظفری زاده

دو اشتباه بزرگ داور بازی استقلال - نفت چه بود؟

دیدار بین 2 تیم فوتبال استقلال ونفت تهران یک بازی پر از درگیری وحادثه به خصوص در نیمه دوم بود .

دو اشتباه بزرگ داور بازی استقلال - نفت چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری زاده کارشناسی داوری بازی بین 2 تیم فوتبال استقلال و نفت تهران درباره وحید کاظمی  داور بازی بین 2 تیم گفت که داور سعی داشت با دوندگی نزدیک و مسلط ، بازی را مدیریت کند.


سعید مظفری زاده صحنه هایی از این بازی را نیازمند توضیح دانست که در ادامه آن صحنه ها را مرور خواهیم کرد.

 

پنالتی نبود


در دقیقه 7 داریوش شجاعیان در مسیر حرکت خود در محوطه جریمه به احمد آل نعمه برخورد کرد و سرنگون شد وادامه بازی توسط داور کاملا درست بود و توقع پنالتی از شجاعیان و سایرین درست نبود.

 

جای خطا درست بود


در دقیقه 31 مدافع تیم نفت تهران بر روی انصاری خطا کرد و جاگیری درست و تشخیص مناسب داور و کمک داور در اعلام محل وقوع خطا در لبه هجده قدم کاملا درست بوده است.

 

باید اخراج می شد


در دقیقه 63 مدافع نفت تهران که قبل از این هم اخطار داشت تکلی زد وداور خطایش را اعلام کرد ومدافع مورد نظر شروع به اعتراض کرد که با توجه به اخطار گذشته میشد به او اخطار دوم داد واز بازی اخراجش کرد .

 

بنگر خطا کرد


در دقیقه 70  خطایی که بنگر روی فرشید اسماعیلی کرد به تشخیص داور خطا بود که خطا کاملا درست اعلام شده واعتراض به این خطا درست نبود .

 

باز هم پنالتی نبود ....


در دقائق واپسین داور بازی پنالتی سامان آقازمانی را گرفت که درست نبود وتصاویر تلویزیونی نشان میداد که سامان آقازمانی توپ را زده است اما اگر پنالتی درست هم بود تشخیص داور وکمک داور دوم او در گل نبودن کار اشتباه محض بود وتوپ به طور کاملا آشکار داخل دروازه بود.پس هم پنالتی درست نبود وهم تشخیص داور در گل نبودن توپ استقلالی ها!

 

دیدگاه‌ها