کد خبر : 1471362 | 10 آبان 1396 ساعت 10:03 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

حاتمی: بعد از پایان نیم فصل، تیم ملی استارت می زند

چالش های سرمربی تیم ملی بسکتبال در تبریز

سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: هدف اصلی ما حضور در جمع ۴ تیم برتر است و به قهرمانی فکر نمی کنیم.

چالش های سرمربی تیم ملی بسکتبال در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرداری تبریز که در روزهای پایانی توانست مجوز حضور در لیگ برتر بسکتبال سال ۹۶ را کسب کند،  بعد از شکست در گام اول مقابل مهرام تهران، توانسته در ۳ بازی بعدی به برد برسد.
این تیم که با هدایت مهران حاتمی، سرمربی تیم ملی کار خودش را دنبال می کند، فردا در یک بازی سخت در گرگان به مصاف شهرداری این شهر می رود.


مهران حاتمی، سرمربی شهرداری تبریز درباره بازی فردای تیمش مقابل شهرداری گرگان از هفته ششم لیگ برتر بسکتبال به "ورزش سه" گفت: تمام بازی ها برای ما سخت است. شهرداری گرگان هم جزو تیم های ریشه دار و قدیمی است. دنبال برد در بازی فردا هستیم تا وضعیتمان را در جدول حفظ کنیم.


وی درباره روند رو به رشد تیمش افزود: فکر می کنم تمام تیم ها شرایطشان اینطور است که بعد از گذشت چند هفته روی غلتک افتادند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و سعی می کنیم بازی به بازی بهتر شویم.


سرمربی شهرداری تبریز درباره هدف این تیم در فصل جاری تصریح کرد: ما فعلا بازی به بازی پیش می رویم. با این حال هدف اصلی ما حضور در جمع ۴ تیم برتر است و به قهرمانی فکر نمی کنیم.


حاتمی در پایان درباره وضعیت تیم ملی برای حضور در بازی های انتخابی جام جهانی گفت: طبق تقویمی که فیبا مشخص کرده است، ما هم اردوهای خود را قبل از بازی های انتخابی برگزار می کنیم. اولین اردوی ما بعد از هفته نهم و پایان نیم فصل اول لیگ برتر برگزار خواهد شد. دنبال حضور پرقدرت در این رقابت ها هستیم.

دیدگاه‌ها