کد خبر : 1471583 | 11 آبان 1396 ساعت 09:03 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

هماهنگی ما مربوط به دوران استقلال است

عاشوری: گل نزنیم کسی ما را نمی‌بیند

مهاجم تیم فوتبال فولاد با وجود گلزنی مقابل پدیده با گلایه می‌گوید هفته گذشته مقابل سایپا خوب کار کرده و چرا فقط همه گل را می‌بینند و عملکردش را مدنظر قرار نمی‌دهند.

عاشوری: گل نزنیم کسی ما را نمی‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، علی‌اصغر عاشوری در خصوص دیدار مقابل پدیده و گلزنی‌اش متفاوت‌تر از آنچه فکر می‌کردیم صحبت کرد. او گفت: چرا فقط وقتی گل می‌زنیم به چشم می‌آییم یعنی فقط گلزنی‌مان مهم است؟ من هفته گذشته مقابل سایپا خیلی خوب بازی کردم و فکر می‌کنم فقط نباید گلزنی به چشم بیایید، بلکه عملکرد یک بازیکن موثرتر از گلزنی‌اش است و اگر خوب کار نکند طبیعتا گلی هم حاصل نمی‌شود.


او در ادامه گفت: بازی خوب و تماشاگرپسندی داشتیم و با احترامی که برای حریف قائلم اعتراض آنها به نتیجه بازی و برتری‌شان نسبت به خودمان را درست نمی‌دانم و معتقدم مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.


فولاد با گلزنی سینا مریدی خیلی زودتر از آنچه تصور کند به گل رسید که مهاجم فولادی‌ها درباره تاثیرگذاریش روی هر دو گل هم گفت: با سوت داور با سرعت زیاد به سمت راست دروازه حریف حمله کردیم که یک کرنر برایمان ایجاد شد و کرنری که سانتر شد به من رسید و بعد از آنکه موقعیتم به گل تبدیل نشد، توپ زیر پای مریدی قرار گرفت و او دروازه پدیده را گشود. پنالتی هم که وقتی مبعلی پشت آن ایستاد و گل نشد سریع حرکت کردم و به هر نحوی شد توپ را گل کردم.


وی افزود: ما فقط 10، 15 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم و بازی را به حریف سپردیم و سر اشتباه گل خوردیم، وگرنه در بیشتر دقایق بازی ما یک گام از حریف جلوتر بودیم؛ اگرچه بازی در خانه حریف بود.


عاشوری در خصوص عملکرد فولاد هم می‌گوید: ما نه تنها در یک بازی؛ بلکه در اکثر بازی‌ها از حریفان جلو بودیم؛ ولی خب در ادامه مسابقه حالا گاهی داوری یا گاهی هم اشتباهات باعث شده که ما پیروزی را با تساوی یا باخت عوض کنیم. باوجود آنکه معتقدم فولاد امسال خیلی خوب بوده و بهتر از این‌ها هم در آینده خواهد شد.


او درباره دعوت نشدنش به تیم‌ملی نیز تصریح کرد: از فولاد دو نماینده دعوت شدند که این برای تیم ما افتخاری است، ضمن آنکه من هم دوست دارم در این جمع باشم و شاید مدنظر او نبوده‌ام و مطمئنا در آینده تلاش خواهم کرد که یکی از دعوت‌شدگان باشم.


وی در پایان درباره هماهنگی بازیکنان و سرمربی فولاد که از استقلال‌خوزستان به این تیم آمده‌اند می‌گوید: تعداد بازیکنانی که از استقلال‌خوزستان به فولاد آمده‌اند زیاد نیست؛ اما خب هماهنگی‌ای که از استقلال‌خوزستان با خود به فولاد آورده‌ایم هم بی‌تاثیر نیست. در کل همه باید در قالب تیمی قرار بگیرند تا بتوانند نتیجه‌ای که می‌خواهند را بگیرند. امیدوارم این روند پیروزی نتیجه‌گیری برای فولاد ادامه‌دار باشد و به آنچه مدنظر مسئولین است، برسیم.

دیدگاه‌ها