کد خبر : 1471702 | 11 آبان 1396 ساعت 18:43 | 29.5K بازدید | 0 دیدگاه

فلاحت‌زاده: کریمی فوت آخر را به کمالوند یاد نداده

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: کریمی فوت آخر را به کمالوند یاد نداده است، بنابراین احتمالا با تاکتیک ویژه‌ای بازی کنیم!

فلاحت‌زاده: کریمی فوت آخر را به کمالوند یاد نداده

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، فرشاد فلاحت‌زاده که به‌جای فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با صنعت‌نفت آبادان حضور یافته بود، گفت: خوشحالم که به شهر خودم آمده‌ام، شهری که خاطرات زیادی داریم و توانستیم صنعت نفت را به لیگ برتر بیاوریم. شهری که بازیکنان ساحلی خوبی هم دارد که نمونه‌اش هاشم‌پور مربی فوتبال ساحلی است. صنعت نفت تیم و کادر فنی خوبی دارد. آنها با کمالوند بازی‌های خوبی انجام می‌دهند.

 

وی افزود: تیم‌های فیروز کریمی روی زمین بازی می‌کنند. فردا بازی تاکتیکی را در پیش خواهیم داشت و امیدوارم تماشاگران خوب آبادانی که داشتن آنها برای هر تیمی نعمت است، از دیدن بازی لذت ببرند. کمالوند شاگرد کریمی بوده و فکر می‌کنم کریمی فوت آخر را به کمالوند یاد نداده است، بنابراین احتمالا با تاکتیک ویژه‌ای بازی کنیم!

 

وی در مورد محروم و مصدومان تیمش تصریح کرد: مصدوم که زیاد داریم، آندرانیک تیموریان و رضا خالقی‌فر را نداریم و باید به آنها میلاد فخرالدینی را اضافه کنیم. محروم نداریم، اما مصدوم زیاد داریم.

 

مربی گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: هدف اول ما برای بازی فردا گل نخوردن و زدن گل و در نهایت هم انجام بازی زیبا و بدون حاشیه است.

 

 

دیدگاه‌ها