کد خبر : 1471828 | 12 آبان 1396 ساعت 16:19 | 141.4K بازدید | 0 دیدگاه

هفت ملی پوش، یک مصدوم و دو دستیار سابق؛

استقلالی ها اردوی تیم ملی را تسخیر کردند!

حضور نزدیک به 10 استقلالی در تیم ملی نقش آبی ها را مسیر آماده سازی تیم ملی پر رنگ کرده است.

استقلالی ها اردوی تیم ملی را تسخیر کردند!

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در لیست ابتدایی خود 26 بازیکن لیگ برتری را به اردوی تیم ملی فراخوند که در این میان استقلال با حضور 7 بازیکن بیشترین سهم را در لیست اولیه کی روش داشت.

 


حسین حسینی، میلاد زکی پور، مجید حسینی، فرشید اسماعیلی چهار ملی پوشی بودند که به لیست روزبه چشمی، امید ابراهیمی و وریا غفوری که در آخرین دیدار دوستانه تیم ملی برابر روسیه به میدان رفتند اضافه شدند تا استقلال بر خلاف جایگاه نامناسب خود در جدول، جایگاه قابل توجهی در لیست کی روش داشته باشد.

 


حضور این 7 بازیکن اما انتهای کار استقلالی ها در لیست کی روش نیست. پژمان منتظری مدافع مصدوم استقلالی ها دیگر بازیکن این تیم است که در لیست تیم ملی حضور ندارد اما طی هفته های گذشته زیر نظر کادرپزشکی تیم ملی تمرینات خود را از سر گرفته و این روزها نیز در تمرینات تیم ملی حضور دارد تا تعدادبازیکنان تحت قرارداد استقلال که در تیم ملی حضور دارند به عدد 8 برسد.

 


صالح مصطفوی دستیار پیشین علیرضا منصوریان با شروع تمرینات جدید تیم ملی به کادر کی روش اضافه شد تا نهمین استقلالی تیم ملی او باشد. مصطفوی با حضور منصوریان به عنوان دستیار سوم به استقلال اضافه شد و همزمان مسئولیت تیم آنالیز آبی ها را بر عهده داشت.

 

 


میک مک درموت تمرین دهنده و بدنساز آبی ها در لیگ هفدهم آخرین استقلالی است که شایعاتی پیرامون حضور او در کادر فنی تیم ملی شنیده می شود و در جریان آخرین تمرین ایران نیز حاضر شد و برای دقایقی با کی روش به گفت و گو پرداخت. با اضافه شدن مک درموت به کادر تیم ملی، لیست استقلالی های تیم ملی به عدد ده خواهد رسید تا استقلال در بدترین روزهای خود طی چند سال گذشته، نقش پر رنگی در مسیر آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی داشته باشد.

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها