کد خبر : 1472169 | 14 آبان 1396 ساعت 09:32 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - منچستریونایتد

دو تیم چلسی و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین تقابل این هفته لیگ برتر بین تیم‌های رده دوم و چهارم لیگ برگزار خواهد شد. جدا از اینکه دو تیم  در بین 4 تیم برتر لیگ هستند، تقابل آنها همواره و بدون توجه به آمادگی شان در طول فصل جذابیت خاص خود را داشته است.

 

ژوزه مورینیو، در دو مقطع هدایت چلسی را برعهده داشت و حالا با منچستریونایتد به استفموردبریج بازخواهد گشت، ورزشگاهی که معمولا با دیگر تیم‌ها در آن به موفقیتی نمی‌رسد و همواره ناکام بوده است. او از چند هفته قبل، جنگ روانی را با آنتونیو کونته آغاز کرده است.آقای خاص، صحبت‌های کونته درباره مصدومین تیمش را هدف قرار داد و کونته نیز پاسخ او را به شکل تندی داد تا حالا تقابل این دو در دیدار امروز به اوج جذابیت خود برسد.

 

1251864

 

 

قهرمان فصل گذشته از ابتدای فصل، 3 شکست و 1 تساوی کسب کرده و با 19 امتیاز در رده چهارم است.در حقیقت چلسی در حد و اندازه انتظارات ظاهر نشده و به نظر می‌رسد بیشتر شدن تعداد رقابت ها، کار آنها را دشوار کرده است. منچستریونایتد اما عملکرد خوبی از ابتدای فصل داشته و نزدیک ترین تعقیب کننده سیتی است. هر چند که از آنها به خاطر بعضی دیدارها مثل دیدار با لیورپول که دفاعی بازی کردند انتقاد می‌شود ولی تیم مورینیو معمولا نتایج دلخواهش را کسب می‌کند.

 

در 6 دیدار اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای چلسی به دست آمده و یونایتد تنها 1 برد کسب کرده و دو دیدار دیگر با تساوی همراه بوده است. کونته برای این دیدار ویکتور موزس را در اختیار ندارد و حضور کانته و آسپیلی کوئتا هنوز مشخص نیست. در آن سو، حضور فلینی و روخو هنوز مشخص نشده ولی ماکیل کریک و پل پوگبا به این بازی نرسیدند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1251866

دیدگاه‌ها