کد خبر : 1472222 | 14 آبان 1396 ساعت 11:14 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولیایی: خانواده منصورخان را راضی می‌کنیم

تندیس پورحیدری را به دولت‌آبادی می‌دهیم!

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اعلام کرد خانواده پورحیدری را به خاطر تندیس آن مرحوم راضی می کند.

تندیس پورحیدری را به دولت‌آبادی می‌دهیم!

به گزارش "ورزش‌سه"، رونمایی از تندیس مرحوم منصور پورحیدری حاشیه های زیادی را به همراه داشته است؛ حتی کار به جایی رسیده که فریده شجاعی همسر مرحوم پورحیدری در مصاحبه ای اعلام کرده اجازه نمی دهد این تندیس که هیچ شباهتی به همسرش ندارد در جایی مورد استفاده قرار بگیرد.


کاظم اولیایی مدیرعامل سابق استقلال که پیشنهاد ساخت این تندیس را ارائه کرده بود، درباره ناراحتی خانواده پورحیدری و حاشیه های موجود به "ورزش سه" گفت: «ما به یکی از بهترین هنرمندان گفته بودیم این تندیس را درست کند و حالا اگر بد است، ایرادی ندارد. می دهیم درستش کنند تا شبیه منصورخان شود.»


وی ادامه داد: «موضوعی که در این باره وجود دارد سنی است که از روی آن تندیس ساخته شده، خیلی ها اعتقاد دارند باید از زمان جوانی منصورخان تندیس ساخته می شد و اختلاف نظر به این خاطر است که چرا تندیس را از تصویر روزهای آخر عمر که لاغر و تکیده شده بود، ساخته اند. حالا هم مشکلی نیست و قطعا درست می شود و خانواده پورحیدری را راضی می کنیم.»


اولیایی درباره اینکه این تندیس به محمود دولت آبادی شباهت دارد، افزود: «اگر واقعا اینطور است ما تندیس را به آقای دولت آبادی اهدا می کنیم و یک تندیس دیگر برای منصور پورحیدری می سازیم. بی تردید کاری می کنیم که خانواده پورحیدری راضی باشند.»

دیدگاه‌ها